• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Chatbot Research and Design: Third International Workshop, Conversations 2019, Amsterdam, the Netherlands, November 19-20, 2019, Revised Selected P » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Chatbot Research and Design: Third International Workshop, Conversations 2019, Amsterdam, the Netherlands, November 19-20, 2019, Revised Selected P

ISBN-13: 9783030395391 / Angielski / Miękka / 2020 / 273 str.

Asbjorn Folstad; Theo Araujo; Symeon Papadopoulos
Chatbot Research and Design: Third International Workshop, Conversations 2019, Amsterdam, the Netherlands, November 19-20, 2019, Revised Selected P Følstad, Asbjørn 9783030395391 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Chatbot Research and Design: Third International Workshop, Conversations 2019, Amsterdam, the Netherlands, November 19-20, 2019, Revised Selected P

ISBN-13: 9783030395391 / Angielski / Miękka / 2020 / 273 str.

Asbjorn Folstad; Theo Araujo; Symeon Papadopoulos
cena 302,60 zł
(netto: 288,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Speech & Audio Processing
Computers > Programming - Compilers
Computers > Languages - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030395391
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
273
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Conversational Agents in Healthcare: Using QCA to Explain Patients’ Resistance to Chatbots for Medication.- An Approach for Ex-Post-Facto Analysis of Knowledge Graph-Driven Chatbots – the DBpedia Chatbot.- Privacy Concerns in Chatbot Interactions.- Creating Humanlike Chatbots: What Chatbot Developers Could Learn from Webcare Employees in Adopting a Conversational Human Voice.- The Conversational Agent “Emoty” Perceived by People with Neurodevelopmental Disorders: Is It a Human or a Machine.- Gender Bias in Chatbot Design.- Conversational Web Interaction: Proposal of a Dialog-Based Natural Language Interaction Paradigm for the Web.- Designing Chatbots for Guiding Online Peer Support Conversations for Adults with ADHD.- Towards Chatbots to Support Bibliotherapy Preparation and Delivery.- CivicBots – Chatbots for Supporting Youth in Societal Participation.- Using Theory of Mind to Assess Users’ Sense of Agency in Social Chatbots.- Exploring Age Differences in Motivations for and Acceptance of Chatbot Communication in a Customer Service Context.- Improving Conversations: Lessons Learnt from Manual Analysis of Chatbot Dialogues.- Conversational Repair in Chatbots for Customer Service: The Effect of Expressing Uncertainty and Suggesting Alternatives.- Working Together with Conversational Agents: The Relationship of Perceived Cooperation with Service Performance Evaluation.- Chatbots for the Information Acquisition at Universities – A Student’s View on the Application Area.- A Configurable Agent to Advance Peers’ Productive Dialogue in MOOCs.- Small Talk Conversations and the Long-Term Use of Chatbots in Educational Settings – Experiences from a Field Study.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia