• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World

ISBN-13: 9783030317324 / Angielski / Twarda / 2019 / 282 str.

Saibal Ray; Shuya Yin
Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World Saibal Ray Shuya Yin 9783030317324 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World

ISBN-13: 9783030317324 / Angielski / Twarda / 2019 / 282 str.

Saibal Ray; Shuya Yin
cena 564,88
(netto: 537,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Operations Research
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Supply Chain Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030317324
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2020
Numer serii:
000906592
Ilość stron:
282
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Estimating Demand with Constrained Data and Product Substitutions.- Chapter 2. Selling Innovative Products to Anxious Consumers.- Chapter 3. Buyer Valuation Uncertainty and Firm Information Provision Strategies.- Chapter 4. Optimizing Promotions for Multiple Items in Supermarkets.- Chapter 5. Optimization of Operational Decisions in Digital Advertising: A Literature Review.- Chapter 6. New Models of Strategic Customers in the Age of Omnichannel Retailing.- Chapter 7. On-Demand Customization and Channel Strategies.- Chapter 8. Price Matching Strategy: Implications of Consumer Behaviour and Channel Structure.- Chapter 9. Collaborative Micro-Retailing in Developing Economies.- Chapter 10. The History and Progression of Sustainability Programs in the Retail Industry.

Saibal Ray joined the Operations Management area of the Desautels Faculty of Management in 2001. Dr. Ray's research interest can broadly be categorized as supply chain management. He is specifically interested in studying supply chain risk management, retail operations management, secondary market for durable products and supply chain issues related to agri-food and natural resources sectors. Most of his research is at the interface of operations and marketing.


Shuya Yin joined the Merage faculty in July 2005. Her recent research addresses various problems in decentralized retail supply chains by using non-cooperative and cooperative game theory. Professor Yin is interested in issues including product-return policies between channel members, secondary market for durable products, alliances of players in selling and buying, timing of operational decisions, and management of information flow on uncertain demand.

This book aims to revisit the “traditional” interaction between channel strategies and the marketing mix in a connected world. In particular, it focuses on the following four dimensions in this context: Consumers, Products, Value Proposition and Sustainability. Keeping in mind the growing digitalization of business processes in the retail world and the move towards omni-channel retailing, the book introduces the state-of-the-art academic and practitioner studies along these dimensions that could enhance the understanding of the potential impact that new technologies and strategies can have on practice in the near future. 

When launching a new product/service to market, firms usually consider various components of the marketing mix to influence consumers’ purchase behaviors, such as product design, convenience, value proposition, promotions, sustainability initiatives, etc. This mix varies depending on the specific channel and consumer niche that the firm is targeting. But this book shows how channel strategy also influences the effectiveness in utilizing the marketing mix to attract potential customers.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia