• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy

ISBN-13: 9781138319257 / Angielski / Twarda / 2019 / 220 str.

Leanne Gibbs; Michael Gasper
Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy Leanne Gibbs Michael Gasper 9781138319257 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Challenging the Intersection of Policy with Pedagogy

ISBN-13: 9781138319257 / Angielski / Twarda / 2019 / 220 str.

Leanne Gibbs; Michael Gasper
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Asking key questions about how policies impact on children’s early years and rethinking the ways in which young children’s learning becomes integral to policy, this insightful text challenges the common misconception that policy development and pedagogical implementation are separate endeavours.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Thinking about Pedagogy in Early Childhood Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138319257
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000842283
Ilość stron:
220
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

List of illustrations List of acronyms Volume editors’ acknowledgements Series editors’ acknowledgements Series editors, volume editors and contributors  Preface: trawling muddy waters SECTION ONE: Being alongside children Chapter 1: Pedagogical documentation: the intersection of children’s learning and prescribed systems and policy Chapter 2: Conducting ethical professional inquiry alongside children: children as fellow researchers Chapter 3: Educators experimenting with common world pedagogies  Editorial provocations: engaging readers and extending thinking SECTION TWO: Those who educate Chapter 4: Navigating complex systems Chapter 5: A North American perspective on understanding and nurturing professional well-being in the early childhood workplace Chapter 6: Shaped by policy: the positioning of mentoring within the early years sector in Singapore Editorial provocations: engaging readers and extending thinking SECTION THREE: Embedding families and communities Chapter 7: Seeing over the wall: growing policy from learning with families in contexts Chapter 8: Whose voice? balancing perspectives in children's language development in early childhood Chapter 9: Honoring family diversity: challenges of leading pedagogy in multi-ethnic societies – perspectives from South Africa Editorial provocations: engaging readers and extending thinking SECTION FOUR: Working with systems Chapter 10: Compliance in a landscape of complexity: regulation and educational leadership Chapter 11: Exploring intersections between systems, policy and pedagogy: critical reflection on an emerging system in Morocco Chapter 12: Being seen and being changed: problematising the role of ‘quality’ Early childhood education in the global education reform movement Editorial provocations: engaging readers and extending thinking Coda: thinking forward



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia