• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Celebrity Influence: Politics, Persuasion, and Issue-Based Advocacy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Celebrity Influence: Politics, Persuasion, and Issue-Based Advocacy

ISBN-13: 9780700624980 / Angielski / Twarda / 2018 / 272 str.

Mark Harvey
Celebrity Influence: Politics, Persuasion, and Issue-Based Advocacy Mark Harvey 9780700624980 University Press of Kansas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Celebrity Influence: Politics, Persuasion, and Issue-Based Advocacy

ISBN-13: 9780700624980 / Angielski / Twarda / 2018 / 272 str.

Mark Harvey
cena 223,92 zł
(netto: 213,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,43 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Why should we listen to celebrities like Bono or Angelina Jolie when they endorse a politician or take a position on an issue? Do we listen to them? Despite their lack of public policy experience, celebrities are certainly everywhere in the media, appealing on behalf of the oppressed, advocating policy change--even, in one spectacular case, leading the birther movement all the way to the White House. In this book Mark Harvey takes a close look into the phenomenon of celebrity advocacy in an attempt to determine the nature of celebrity influence, and the source and extent of its power.

Focusing on two specific kinds of power--the ability to "spotlight" issues in the media and to persuade audiences--Harvey searches out the sources of celebrity influence and compares them directly to the sources of politicians' influence. In a number of case studies--such as Jolie and Ben Affleck drawing media attention to the civil war in the Democratic Republic of Congo; Bob Marley uniting warring factions in Jamaica; John Lennon networking with the new left to oppose Richard Nixon's re-election; Elvis Presley working with Nixon to counter anti-war activism--he details the role of celebrities working with advocacy groups and lobbying politicians to affect public opinion and influence policy. A series of psychological experiments demonstrate that celebrities can persuade people to accept their policy positions, even on national security issues.

Harvey's analysis of news sources reveals that when celebrities speak about issues of public importance, they get disproportionately more coverage than politicians. Further, his reading of surveys tells us that people find politicians no more or less credible than celebrities--except politicians from the opposing party, who are judged less credible. At a time when the distinctions between politicians and celebrities are increasingly blurred, the insights into celebrity influence presented in this volume are as relevant as they are compelling.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Political Advocacy
Political Science > Political Process - Media & Internet
Political Science > NGOs (Non-Governmental Organizations)
Wydawca:
University Press of Kansas
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780700624980
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
272
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.37 x 16.0 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Harvey, Mark Harvey is a freelance wirter.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia