• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cause Related Marketing: Who Cares Wins » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cause Related Marketing: Who Cares Wins

ISBN-13: 9780750644815 / Angielski / Miękka / 1999 / 328 str.

Sue Adkins
Cause Related Marketing: Who Cares Wins Adkins, Sue 9780750644815 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cause Related Marketing: Who Cares Wins

ISBN-13: 9780750644815 / Angielski / Miękka / 1999 / 328 str.

Sue Adkins
cena 276,28
(netto: 263,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

A study of cause-related marketing. It positions CRM in the context of corporate social responsibility, corporate community investment and marketing; uses CRM guidelines to look at key principles, processes and issues; and includes case studies and insights from business leaders.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750644815
Rok wydania:
1999
Dostępne języki:
Ilość stron:
328
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Miękka

"Sue Adkins... has defined Cause Related Marketing in the UK. She has built the business case for Cause Related Marketing for the benefit of both business and the wider community and has in fact been the leading campaigner in establishing Cause Related Marketing as a legitimate part of the marketing mix. I recommend this book to you and urge you to consider how the potential of Cause Related Marketing can be released for the benefit of your organization and the wider community"
Sir Dominic Cadbury, Chairman Cadbury Schweppes.

"Sue Adkins is a great expert in Cause Related Marketing and I commend her book to you....She has done more to define, identify, campaign and expose the business benefits of Cause Related Marketing for businesses and causes in the UK, than anyone else."
Tim Mason - Director, Tesco PLC

...'my advice would be that if you make only two resolutions this new year, be sure that they are to read Who Cares Wins and to post a complimentary copy to every marketing director on your corporate database.'
Professional Fundraising

Part one - Cause related marketing in context; Introduction; Cause related marketing defined; How cause related marketing has developed; Cause related marketing in the context of corporate social responsibility; Cause related marketing in the context of corporate reputation; Cause related marketing in the context of corporate community investment; Cause related marketing in the context of marketing; Impact on society; Part two - Who cares, why care?; Introduction; Why the chief executive should care; Why marketing should care; Why community affairs should care; Why human resources should care; Partners not patrons; why charities and causes should care; Part three - Application of cause related marketing; Cause related marketing models; Case studies; International case studies; Lessons to learn; Part four - Towards Excellence - the principles and the process; A case study scenario; The key principles and processes; Planning and preparation; Negotiating the partnership; The formal agreement; Managing the programme; Communication; Monitoring, measurement and evaluation; Part five - The way forward; The future of cause related marketing

Sue Adkins



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia