• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Call Centres and Human Resource Management: A Cross-National Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Call Centres and Human Resource Management: A Cross-National Perspective

ISBN-13: 9781403913043 / Angielski / Twarda / 2003 / 295 str.

Stephen Deery; Nicholas Kinnie
Call Centres and Human Resource Management: A Cross-National Perspective Deery, S. 9781403913043 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Call Centres and Human Resource Management: A Cross-National Perspective

ISBN-13: 9781403913043 / Angielski / Twarda / 2003 / 295 str.

Stephen Deery; Nicholas Kinnie
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book looks at human resource management in call centres from an international perspective and uses research from leading academics in the field. The characteristics and features of working in a call centre are examined, followed by the effects that this type of work has on employees and their responses to it. It also looks at implications for employers and policy makers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403913043
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Ilość stron:
295
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

List of Figures List of Tables Notes on the Contributors Introduction: The Nature and Management of Call Centre Work; S.Deery & N.Kinnie PART I: MANAGERIAL STRATEGIES AND EMPLOYMENT PRACTICES The Viability of Alternative Call Centre Production Models; R.Batt and L.Moynihan Call Centre HRM and Performance Outcomes: Does Workplace Governance Matter?; S.Fernie Tensions and Variations in Call Centre Management Strategies; M.Houlihan Managing Client, Employee and Customer Relations: Constrained Strategic Choice in the Management of Human Resources in a Commercial Call Centre; N.Kinnie and J.Parsons PART II: CHARACTERISTICS AND ORGANIZATIONAL FEATURES OF CALL CENTRE WORK Keeping Up Appearances: Recruitment, Skills and Normative Control in Call Centres; P.Thompson, G.Callaghan and D.van den Broek Professionals at Work: A Study of Autonomy and Skill Utilization in Nurse Call Centres in England and Canada; C.Collin-Jacques A Female Ghetto? Women's Careers in Telephone Call Centres; V.Belt PART III: EFFECTS OF CALL CENTRE WORK ON EMPLOYEES The Effect of Customer Service Encounters on Job Satisfaction and Emotional Exhaustion; S.Deery, R.Iverson and J.Walsh Employee Well Being in Call Centres; D.Holman PART IV: MANAGEMENT AND EMPLOYEE RESPONSE TO ISSUES OF WORKPLACE GOVERNANCE All Talk But No Voice: Non-Union Employee Representation in Call Centre Work; P.Gollan Call to Arms? Collective and Individual Responses to Call Centre Labour Management; D.van den Broek Index

ROSEMARY BATT Alice Cook Professor of Women and Work, Cornell University VICKI BELT Lecturer in Management, University of Newcastle on Tyne Business School GEORGE CALLAGHAN Lecturer, Open University Business School CAROLINE COLLIN-JACQUES School of Management, Royal Holloway College SUE FERNIE Department of Industrial Relations, London School of Economics PAUL GOLLAN Lecturer, Department of Industrial Relations, London School of Economics DAVID HOLMAN Senior Research Fellow, ESCR Centre for Organisation and Innovation, Institute of Work Psychology, Sheffield University MAEVE HOULIHAN Lecturer in Organisational Behaviour, Business Administration Department, University College Dublin ROD IVERSON LISA MOYNIHAN JON PARSONS Director of Giocoso Ltd PAUL THOMPSON Professor of Organisational Analysis, University of Strathclyde DIANE VAN DEN BROEK Lecturer in Work and Organisational Studies, University of Sydney JANET WALSH Reader in Human Resource Management, King's College London

Deery, Stephen Deery is Professor of Health Service Management an... więcej >
Kinnie, Nicholas Kinnie is Senior Lecturer in Employment Relations ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia