• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance

ISBN-13: 9781555582777 / Angielski / Miękka / 2003 / 303 str.

Duane E. Sharp
Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance Sharp, Duane 9781555582777 Digital Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Call Center Operation: Design, Operation, and Maintenance

ISBN-13: 9781555582777 / Angielski / Miękka / 2003 / 303 str.

Duane E. Sharp
cena 226,82
(netto: 216,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 224,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Every customer-facing corporation has at least one call center. In the United States, call centers handle a billion calls per year. Call Center Operation gives you complete coverage of the critical issues involved in the design, implementation, organization, and management of a customer call center. Sharp provides information on advanced technology tools for workforce management, workshop examples for training call center staff, and an analysis of the significance of the call center to overall corporate customer relationship strategies.
A special feature of the book is its focus on call center case studies, describing a number of successful call center strategies and best practices, selected from various business sectors - financial, retail, healthcare, travel, technology, and others. These case studies provide useful guidelines based on successful corporate call centers that will guide you in establishing and maintaining the most effective call center operation for your enterprise.

-Presents key concepts and techniques, including a formal development process, in a real-world context
-Provides extensive management guidelines
-Stresses the importance of staff selection and training

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Computers > Business & Productivity Software - Business Intelligence
Wydawca:
Digital Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781555582777
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
303
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.65 x 17.83 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"This book is educational, easy to understand, and not only a must for call center managers, but it will help CSRs understand the significant role they play in the overall operation of a call center, and in their organization's CRM strategies." --Janet Sutherland, Senior Consultant, Performance Measurement, Bell Contact Centre Solutions, Toronto, Ontario

Introduction to Call Centers; Call Center Technology; Organizing and Managing the Call Center; Selecting and Training Call Center Staff; Call Center Case Studies; Building Customer Relationships with Call Centers
Appendices: Call Center Vendor Resources-Product and Service Offerings;Glossary of Call Center and CRM Acronyms and Definitions

Sharp, Duane E. Sharp is the President of SharpTech Associates.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia