• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

CSR and its Internal Narrative: A History of the Pirelli Company Magazine (1950-2019) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

CSR and its Internal Narrative: A History of the Pirelli Company Magazine (1950-2019)

ISBN-13: 9783031874444 / Angielski / Twarda / 2025 / 120 str.

Ilaria Suffia
CSR and its Internal Narrative: A History of the Pirelli Company Magazine (1950-2019) Ilaria Suffia 9783031874444 Springer International Publishing AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

CSR and its Internal Narrative: A History of the Pirelli Company Magazine (1950-2019)

ISBN-13: 9783031874444 / Angielski / Twarda / 2025 / 120 str.

Ilaria Suffia
cena 160,61
(netto: 152,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Corporate Social Responsibility (CSR) was coined as a term in the 1950s, although modern notions of corporate responsibility can be traced to the second half of the 19th century. This book uses internal company communications as a dataset to analyse the development of CSR over the past 70 years, making a detailed study of the Pirelli company in-house magazine, 'Fatte e Notizie' ('Facts and News'), which published between 1950 and 2019. Pirelli, today one of the world's leading tyre manufacturers, is considered the first Italian multinational and has had an international and innovative perspective on social responsibility from its founding. The company magazine represents a record of corporate culture and values over a period of enormous societal change. This book identifies three distinct eras of corporate responsibility, the paternalism of the 1950s and 60s, a period of confrontation from the 70s-90s and finally the shared responsibility perspective of our current era. It applies this structure to key themes of CSR, including women and gender, employee welfare, health and training. The book will be of great interest to students and scholars of business history, CSR and business ethics more broadly.

Corporate Social Responsibility (CSR) was coined as a term in the 1950s, although modern notions of corporate responsibility can be traced to the second half of the 19th century. This book uses internal company communications as a dataset to analyse the development of CSR over the past 70 years, making a detailed study of the Pirelli company in-house magazine, 'Fatte e Notizie' ('Facts and News'), which published between 1950 and 2019. Pirelli, today one of the world's leading tyre manufacturers, is considered the first Italian multinational and has had an international and innovative perspective on social responsibility from its founding. The company magazine represents a record of corporate culture and values over a period of enormous societal change. This book identifies three distinct eras of corporate responsibility, the paternalism of the 1950s and 60s, a period of confrontation from the 70s-90s and finally the shared responsibility perspective of our current era. It applies this structure to key themes of CSR, including women and gender, employee welfare, health and training. The book will be of great interest to students and scholars of business history, CSR and business ethics more broadly.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Springer International Publishing AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031874444
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
120
Wymiary:
21.0x14.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia