• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

CONTENT CLASS EFFECTS ON CONSUMER ONLINE INFORMATION PROCESSING : In Integrated Marketing Communication Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

CONTENT CLASS EFFECTS ON CONSUMER ONLINE INFORMATION PROCESSING : In Integrated Marketing Communication Context

ISBN-13: 9783639151664 / Angielski / Miękka / 2009 / 192 str.

Alex Wang
CONTENT CLASS EFFECTS ON CONSUMER ONLINE INFORMATION  PROCESSING : In Integrated Marketing Communication Context Wang, Alex 9783639151664 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

CONTENT CLASS EFFECTS ON CONSUMER ONLINE INFORMATION PROCESSING : In Integrated Marketing Communication Context

ISBN-13: 9783639151664 / Angielski / Miękka / 2009 / 192 str.

Alex Wang
cena 304,88
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Consumers now are connected electronically with millions of people and companies around the globe. One important market trend of E-commerce is driving advertisers to use their marketing communication activities wisely. Do consumers process information differently when the information is presented in the content class of a third-party endorsement versus advertising? Is it a desirable strategy to have all content classes ''speak with one voice?'' How do factors such as product involvement, subjective knowledge and objective knowledge interact with the message consistency and inconsistency conditions to influence how consumers process product information and make purchase decisions? Based on these questions, this book examines how consumers process product information by integrating and examining consistent and inconsistent product messages between an advertisement and a third-party endorsed article online under the influences of their levels of product involvement, subjective knowledge and objective knowledge. This book will answer the questions asked and provide practical implications for advertisers and directions of future research for academic researchers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639151664
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
192
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Wang''s (Ph.D. in Advertising, University of Texas at Austin)
research focuses on integrated marketing communication,
information processing psychology, financial communication,
behavioral finance and Corporate Social Responsibility. He has
published in top-tier journals and won grants and top research
paper awards.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia