• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business-to-Business Marketing: How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business-to-Business Marketing: How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa

ISBN-13: 9780367770884 / Angielski / Miękka / 2023 / 284 str.

Ogechi Adeola; Nnamdi Oguji; Richard Owusu
Business-to-Business Marketing: How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa Ogechi Adeola Nnamdi Oguji Richard Owusu 9780367770884 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business-to-Business Marketing: How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa

ISBN-13: 9780367770884 / Angielski / Miękka / 2023 / 284 str.

Ogechi Adeola; Nnamdi Oguji; Richard Owusu
cena 156,04
(netto: 148,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 151,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

  Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to understand and succeed in business marketing in an emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (b-to-b) context.

Business-to-Business Marketing: An African Perspective: How to Understand and Succeed in Business Marketing in an Emerging Africa is a comprehensive application of the most current research results, concepts and frameworks to the African business-to-business (B-to-B) context. The chapters are designed to provide the reader with a thorough analysis of b-to-b. Important aspects like competitive strategy in B-to-B, marketing mix strategies, relationship management and collaboration, business services, big data analysis, and emerging issues in B-to-B are discussed with African examples and cases. As a result, the book is easy to read and pedagogical. It is suitable for courses at universities and other tertiary levels, undergraduate and graduate courses, MBA and professional B-to-B marketing programmes. Working managers will find it a useful reference for practical insights and as a useful resource to develop and implement successful strategies.

The Authors

Collectively the four authors have over 60 years of teaching and research in B-to-B marketing and management in and outside Africa. They have the managerial and consulting experience that has enabled them to combine theory with practice. Their experience and knowledge provide the needed background to uniquely integrate teaching and research with the realities of the African B-to-B market. Their command of and insight into the subject are unparalleled.

 

 

 

 

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367770884
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Ilość stron:
284
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia