• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business strategies: Blue Ocean Strategy: INSEAD School » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business strategies: Blue Ocean Strategy: INSEAD School

ISBN-13: 9783640471935 / Angielski / Miękka / 2009 / 52 str.

Katharina Niciejewska; Dimitar Dimitrov
Business strategies: Blue Ocean Strategy: INSEAD School Niciejewska, Katharina 9783640471935 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business strategies: Blue Ocean Strategy: INSEAD School

ISBN-13: 9783640471935 / Angielski / Miękka / 2009 / 52 str.

Katharina Niciejewska; Dimitar Dimitrov
cena 184,20
(netto: 175,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 184,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,7, Hamburg University of Applied Sciences, course: Marketing Strategien, language: English, abstract: In a business context, it is inevitable that one of the main words one would hear is competition. In a way doing business is like participating in a competition for market share, profits etc. Even one of the basic theories of trade, the one of Ricardo, speaks about the competitive advantage and its importance. But how to become successful in doing business? Does a recipe exist which guarantees that a business could thrive and be successful? On the one hand one could argue that business opportunities arise from the environment, lead by an "invisible hand" and the essentials of doing business are similar to the one centuries ago and that people do not have substantial influence. On the other hand, others would argue that the success of a business is predominantly result of the well-prepared planning and in that way is connected more to the human (merchant's) abilities rather than to the environment itself. Surely, the centuries of business history has shown that answering the question what makes a business successful does not have a clear answer. It would be very shallow way of thinking to give a simple answer to this question. Surely, the environment plays an important role for the business but the other way round, doing business is not a random game. In contrast, only thinking strategically without being in the appropriate environment and without any resources, it is quite impossible to set up a successful business. Furthermore, the business environment is not static but instead very dynamic. As the time passes by, businesses change and what was true about business success centuries or even a decades ago, is not true any more. At the same time, it does not mean that business now and in the past has nothing in common. On the contrary, nowadays t

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640471935
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
52
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Niciejewska, Katharina Katharina Niciejewska studied International Manage... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia