• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business in Latin America: Strategic Opportunities and Risks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business in Latin America: Strategic Opportunities and Risks

ISBN-13: 9781032022789 / Angielski / Twarda / 2023 / 386 str.

Fernando Robles; Nila Wiese
Business in Latin America: Strategic Opportunities and Risks Fernando Robles Nila Wiese 9781032022789 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business in Latin America: Strategic Opportunities and Risks

ISBN-13: 9781032022789 / Angielski / Twarda / 2023 / 386 str.

Fernando Robles; Nila Wiese
cena 632,81
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 627,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Business in Latin America provides readers with a comprehensive overview of the business environment of this dynamic and challenging region. The book begins with an overview of the most important macroenvironments shaping the region’s opportunities and risks, while the second part focuses on the business strategies that respond to those opportunities and risks. Capturing the dynamism of this region, this new edition provides a thorough and nuanced understanding of the commonalities and differences within the multifaceted business environments of Latin America.The second edition has been thoroughly revised and updated to include:The sources of economic, political, and natural risks, including the impact of COVID-19The endemic role of corruption in institutions, the economy, and societyThe region’s cultural and social diversity and resilienceThe role of technology and digitalization on corporate and marketing strategiesThe challenges of managing local and regional supply chainsThe book includes examples and cases from across the region on corporate strategies, marketing, entrepreneurship, leadership, human resource management, and social and environmental sustainability. An ideal resource for anyone considering a business venture in the region, the book will especially appeal to practitioners and students who have a particular interest in Latin America.

Business in Latin America provides readers with a comprehensive overview of the business environment of this dynamic and challenging region. The book begins with an overview of the most important macroenvironments shaping the region’s opportunities and risks, while the second part focuses on the business strategies that respond to those opportunities and risks. Capturing the dynamism of this region, this new edition provides a thorough and nuanced understanding of the commonalities and differences within the multifaceted business environments of Latin America.

The second edition has been thoroughly revised and updated to include:

  • The sources of economic, political, and natural risks, including the impact of COVID-19
  • The endemic role of corruption in institutions, the economy, and society
  • The region’s cultural and social diversity and resilience
  • The role of technology and digitalization on corporate and marketing strategies
  • The challenges of managing local and regional supply chains

The book includes examples and cases from across the region on corporate strategies, marketing, entrepreneurship, leadership, human resource management, and social and environmental sustainability. An ideal resource for anyone considering a business venture in the region, the book will especially appeal to practitioners and students who have a particular interest in Latin America.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Urban & Regional
Business & Economics > Development - Economic Development
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032022789
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Ilość stron:
386
Waga:
4.49 kg
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia