• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business and Society in the Middle East: Exploring Responsible Business Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business and Society in the Middle East: Exploring Responsible Business Practice

ISBN-13: 9783319488561 / Angielski / Twarda / 2017 / 186 str.

Nehme Azoury
Business and Society in the Middle East: Exploring Responsible Business Practice Azoury, Nehme 9783319488561 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business and Society in the Middle East: Exploring Responsible Business Practice

ISBN-13: 9783319488561 / Angielski / Twarda / 2017 / 186 str.

Nehme Azoury
cena 524,53 zł
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book discusses the unique relationship between societies and businesses in the Mediterranean region, with contributions from public figures and academics from Middle Eastern and Arab societies, as well as from North America and Europe.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Green Business
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Governance, Leadership and Responsibilit
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319488561
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000797928
Ilość stron:
186
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction (Nehme Azoury).- Chapter 1 Challenges and Opportunities of a Contemporary Middle Eastern Society- (Ramsay Najjar).- Chapter 2 Businesses and Organizations for Sustainable Societies- (Karim Seghir).- Chapter 3 Culture and Business Operations: How the Gulf Arab Leadership Style Impacts a Contingent Human Resource Management – (Jonathan Michie and William Scott-Jackson).- Chapter 4 Development of Education and its Impact on Middle Eastern Societies – (George M. Jabbour, Linda A. Livingstone, and Lindos E. Daou).- Chapter 5 Entrepreneurs in Development: Vectors for Society’s Progress – (Taeb Hafsi).- Chapter 6 Redefining Corporate Social Responsibility – (Georges Azzi and Nehme Azoury).- Chapter 7 The Impact of Businesses in the MENA Region – (Tami Gharfi and Imad Edine Hatimi).- Chapter 8 Culture and Corporate Social Responsibility  (Jaques Rojot).- Chapter 9 Middle Eastern Women in the Workplace: Between Traditional Careers and Entrepreneurship (Madonna Salameh-Ayanian and Ursula El Hage).- Chapter 10 Ethical and Political Marketing in the Middle East (Charbel Salloum and Mario Sassine).- Chapter 11 Conclusion- (Nehme Azoury).

Nehme Azoury is a Professor and Deputy-President for Research at the Holy Spirit University of Kaslik – USEK. Former Dean of the Faculty of Business, he lectures in the fields of marketing, strategy and Corporate Governance in several reputed universities namely, The Georges Washington University, which presented him with an appreciation award and Université Panthéon-Assas (Paris II). As part of his research activities, he has to his credit several publications in internationally renowned scientific journals. To promote research in the Arab world, he is founder and editor of "The Arab Economic & Business Journal". He also serves as a scientific collaborator at HEC Liège. Beyond his academic and administrative activities, Nehme Azoury is currently Managing-partner at Widein, a consulting firm headquartered in Beirut.

Bridging business and modern Mediterranean practices, this book combines cutting edge contributions from both academics and practitioners. The Middle East is experiencing unprecedented challenges and it is in this context that the business community can play a game-changing role, turning these challenges into opportunities by factoring in dimensions that are attuned to the needs of their environment and those of their stakeholders. Business and Society in the Middle Eastexplores social strategies for redefining CSR to create sustainable, responsible business.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia