• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business and Management Environment in Saudi Arabia: Challenges and Opportunities for Multinational Corporations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business and Management Environment in Saudi Arabia: Challenges and Opportunities for Multinational Corporations

ISBN-13: 9781138959835 / Angielski / Miękka / 2015 / 266 str.

Abbas Ali
Business and Management Environment in Saudi Arabia: Challenges and Opportunities for Multinational Corporations Abbas Ali 9781138959835 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business and Management Environment in Saudi Arabia: Challenges and Opportunities for Multinational Corporations

ISBN-13: 9781138959835 / Angielski / Miękka / 2015 / 266 str.

Abbas Ali
cena 229,20 zł
(netto: 218,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

For the last 60 years, Saudi Arabia has assumed a vital economic role and has been situated on the center stage of the global economic and political scene. While the market was once dominated by American and British firms, and later Japanese corporations, Korean and Chinese companies have now aggressively entered the market and have posed serious challenges to entrenched multinational corporations. The Saudi market has newly become an arena for unbridled competition. As companies must adapt and embark on creative means to sustain their positions in dynamic markets, multinational corporations must also find a comprehensive approach to dealing with cultural and political developments. Having a competitive edge demands familiarity with market nuances and peculiarities in addition to providing quality product and service. Business and Management Environment in Saudi Arabia is not primarily about how to conduct business in the region, but rather it provides insightful information to optimally guide western managers in conducting their operations in Saudi Arabia. The book offers essential information to engage effectively, manage business activities, resolve cultural understandings, and tackle appropriate issues of group dynamics, human resource management, managing change, and development and relations with the government and the general public. As such, it is required reading for both business leaders and academics alike.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Non-Classifiable > Non-Classifiable
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138959835
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
266
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.47
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Preface  1. Socio-Political Environment  2. The State and Prospect of the Economy  3. Regional Markets and Business Environment  4. The Manager Role  5. Managerial Work Values and Beliefs  6. The Meaning and Centrality of Work  7. Group Dynamics and Work Relations  8. Communications and Negotiations  9. Human Resource Management and the Labor Market  10. Decision Making Styles and Attitudes Toward Risk  11. Organizational Change and Development  12. Organizational Form and Design  13. MNCs and Development  14. Globalization and Business Prospects  References 

Abbas J. Ali, Ph.D., is Professor of Management and Director, School of International Management, Eberly College of Business at Indiana University of Pennsylvania.  He is also Executive Director of The American Society for Competitiveness and Editor of the International Journal of Commerce and Management, Advances in Competitiveness Research, Competitiveness Review, and Journal of Global Competitiveness.  He is author of several books including Islamic Perspectives on Management and Organization (2005). 

Ali, Abbas Ali is Professor and Director of the School of Int... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia