• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business With a Conscience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business With a Conscience

ISBN-13: 9780367688837 / Miękka / 2023 / 482 str.

Business With a Conscience  9780367688837 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business With a Conscience

ISBN-13: 9780367688837 / Miękka / 2023 / 482 str.

cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Practicing business with a conscience leaves no sector untouched. It trickles into how we treat our employees, approach our work in general, address stakeholders, engage in accounting, financial, and production management practices, etc.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research Companions in Business and Economics
ISBN-13:
9780367688837
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
482
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

PART I Leadership and Organizational Behavior With a Conscience 1. Conscious Leadership: Considering Internal and External Stakeholders Joan Marques 2. Responsible Leadership Under Oneness: Conscious Parts and Conscientious Wholes Alex Fong And Duysal Aşkun 3. Inspiring Soft Skills as a Conscious Choice Debra J. Dean 4. Business Without Conscience Clive R. Boddy, Benedict Sheehy, And Brendon Murphy 5. A Human-Centered Approach to Artificial Intelligence in the Workplace Alentina Vardanyan 6. Nurturing Workplace Diversity With a Conscience: A Path Toward Inclusion and Excellence for African Americans Shona G. Smith And Ariane Froidevaux 7. Advancing Workplace Diversity: Weathering the Storm to Create a Path Toward Diversity, Equity, and Inclusion Lisa T. Toler 8. An Eastern Approach to Moral Development Ravi Subramaniam 9. The Role of Religious Common Good Traditions in Fostering Humanistic Leadership George Gotsis And Aikaterini Grimani 10. Light and Shadow: A Biblical Juxtaposition of Toxic and Ethical Leadership Joseph Dominick Martinez, Meghan N. Rivers, and W. David Winner PART II Strategic and International Management With a Conscience 11. Conscious Value Creation in Global Value Chains Anoosha Makka 12. Finding Unity in Diversity: Conscience in Business Literature and Practice Christiane Molina 13. Responsible Innovation Principles Isaac Wanasika 14. Disentangling the Professional and Political in the (Post) Modern Workplace Sean M. Eddington and Caitlyn M. Jarvis 15. Segmenting Mixed Markets: A Model and Evidence From Microfinance Sarah Wolfolds 16. How Mexican Companies Contribute to Human Development Anabella Dávila 17. Advancing Socially Responsible Strategies Through Earned Social Media Catalin G. Pavel and R. Greg Bell 18. Supporting Business Ethics and Sustainability: A Relational Perspective on Conscience Sheldene K. Simola 19. Exploring Business Conscience Thomas Anyanje Senaji, Victor Senji Anyanje, and Jacqueline Rose Anyango 20. Open Collaboration and Digital Technologies in the Context of Environmental Innovations Luis Francisco Miranda, Vanessa Pertuz, Claudio Cruz Cázares, and Minna Saunila 21. Adult-Learning Motivations, Hindrances, and Aspirational HRD Effectiveness Based on Cooperative Learning Models Meghan N. Rivers and W. David Winner 22. Reflective Teaching in the Virtual Workplace in Higher Education: The Strategy for the Development of Conscious Lean Educational Leadership in India Moitreyee Paul And Lalatendu Kesari Jena PART III Corporate Social Responsibility and Social Entrepreneurship 23. Internal and External Qualities Needed to Transition From Social Entrepreneurship to System Entrepreneurship Pamela Kay Caldwell And Oluseye David Akintunde 24. Stakeholder Protection and Valuation Effects Koushikee Dutta And J. Kirk Ring 25. Calculation, Responsiveness, and Conscience in CSR and Social Entrepreneurship Duane Windsor 26. Caregiving Weighing on the Conscience of Business: Organizational Caregiving for the Family Caregiver Brian Murray 27. Managing the Commercial-Social Paradox With Different Forms of Organizing Susanna L. M. Chui And Nazha Gali 28. Nature, Life, and Economy: The Quest for Conscience Business Practice Anannya Deb Roy And Goutam Saha 29. The Effects of Credence Goods and Country Development on the CSP–CFP Relationship Through Revenue Mediation Renee Pesor, Kristiina Esop, Alar Kein, and Mari Kooskora 30. When Positive Psychology and CSR Collide: Emerging and Prospective Research in Positive CSR Austin Chia and Margaret L. Kern 31. Narratives of Sustainable Life: In Pursuit of Conscience Business Sharmistha Banerjee, Nagma Sahi Ansari, and Anannya Deb Roy 32. When Business Means Inclusion: Social Cooperatives in Poland—Their Essence, Ethos, and Practices Edyta Janus And Agnieszka Smrokowska-Reichmann 33. Strategic and International Management With Conscience: A Case of Kenya/Africa Anne W. Njagi, Catherine Wanza Maingi, and Kennedy Muema Musyoka 34. The Sensemaking of Confucian Entrepreneur on the Ambidexterity of Business Xuanwei Cao 35. Where Business Ethics and Social Responsibility Merge Joan Marques Index

Joan Marques is Professor of Management and currently serves as Dean at Woodbury University’s School of Business in Burbank, California, United States.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia