• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience

ISBN-13: 9781398602212 / Angielski / Miękka / 2021 / 264 str.

Nathalie Nahai
Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience Nathalie Nahai 9781398602212 Kogan Page Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Unusual: Values, Uncertainty and the Psychology of Brand Resilience

ISBN-13: 9781398602212 / Angielski / Miękka / 2021 / 264 str.

Nathalie Nahai
cena 76,82 zł
(netto: 73,16 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 76,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Explore how to build business resilience in the face of uncertainty and learn to thrive in often digital-first environments by connecting with your people and customers in a meaningful way.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Skills
Business & Economics > Mail Order
Wydawca:
Kogan Page Ltd
Seria wydawnicza:
Kogan Page Inspire
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398602212
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000827745
Ilość stron:
264
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"As we face increasingly complex challenges, this book offers a vital road map for how we might transcend old ways of doing business and charter a more resilient, purposeful and values-driven path forward. Essential reading for business leaders and educators alike." Scott Barry Kaufman, Humanistic Psychologist, author and podcaster

    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: Times they are a-changin';
    • Chapter - 02: We demand more;
    • Chapter - 03: Living the good life;
    • Chapter - 04: Up close and personal - Deepening the people-business relationship;
    • Chapter - 05: The lure of woke-washing - Values and virtue signalling;
    • Chapter - 06: Emotionally intelligent communication - What not to do;
    • Chapter - 07: How to recover when it hits the fan;
    • Chapter - 08: Adapting to virtual-first relationships without losing touch;
    • Chapter - 09: Business, unusual

Nathalie Nahai is a speaker, author and web psychologist. Having worked with clients like Google, Unilever and Accenture among others, she is an expert on the psychology behind consumer behaviours, teaching companies to ethically apply behavioural science to enhance their online presence, communications, product design and customer experience. She is also a member of the BIMA Human Inisghts Council. The host of the Hive Podcast as well as several Guardian podcasts, she has appeared in The Atlantic, The Wall Street Journal, Business Insider, Forbes, Marie Claire, Stylist, The Telegraph and TV and radio numerous times to discuss emerging technologies. She is based in Barcelona, Spain.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia