• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business-To-Business Marketing Communications: Value and Efficiency Considerations in Recessionary Times » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business-To-Business Marketing Communications: Value and Efficiency Considerations in Recessionary Times

ISBN-13: 9783319587820 / Angielski / Twarda / 2017 / 92 str.

Ioannis Rizomyliotis; Kleopatra Konstantoulaki; Ioannis Kostopoulos
Business-To-Business Marketing Communications: Value and Efficiency Considerations in Recessionary Times Rizomyliotis, Ioannis 9783319587820 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business-To-Business Marketing Communications: Value and Efficiency Considerations in Recessionary Times

ISBN-13: 9783319587820 / Angielski / Twarda / 2017 / 92 str.

Ioannis Rizomyliotis; Kleopatra Konstantoulaki; Ioannis Kostopoulos
cena 220,86
(netto: 210,34 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book addresses the rapidly changing Business-to-Business (B2B) marketing communication landscape, in particular the shrinking of marketing budgets and the increasing demand for measurable results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319587820
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Ilość stron:
92
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. The Significance of Business-to-Business Marketing.- 2. Business-to-Business Marketing Communication During Recession.- 3. The Current Media Landscape in Business-to-Business Markets.- 4. Business-to-Business Print Ad Effectiveness: Some Empirical Evidence.- 5. Achieving Advertising Effectiveness Through Innovation.- 6. What is Next for Business-to-Business Marketing Communications?

Ioannis Rizomyliotis is Senior Lecturer of Marketing at the University of Brighton, UK. He holds a PhD in Marketing and he researches in the fields of B2B, Services Marketing and Innovation. He has extensive consulting experience.

 

Kleopatra Konstantoulaki is Senior Lecturer at Westminster Business School, UK.  She is an active researcher in the area of consumer psychology and communication and has published in peer-reviewed academic conferences and journals.

 

Ioannis Kostopoulos is the Head of PR and Journalism at Leeds Beckett University, UK. Having taught at several universities, he has published in academic journals and conferences. He specialises in services marketing.

This book addresses the rapidly changing Business-to-Business (B2B) marketing communication landscape, in particular the shrinking of marketing budgets and the increasing demand for measurable results. Despite the rapid drop of print media usage, the authors suggest the need for increased accountability for the use of advertising media and highlight ways to boost effectiveness. The book provides a robust analysis of the current B2B environment along with a research-informed illustration of the future. Aiming to fill a gap in existing literature and offer new research findings, this study offers a comprehensive guide to assist practitioners in decision-making and a stimulating analysis of the B2B marketing communications landscape which will be of great interest to academics of marketing and communications.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia