• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets

ISBN-13: 9783662485064 / Angielski / Twarda / 2016 / 399 str.

Michael Kleinaltenkamp; Wulff Plinke; Ingmar Geiger
Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets Kleinaltenkamp, Michael 9783662485064 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Project Management and Marketing: Mastering Business Markets

ISBN-13: 9783662485064 / Angielski / Twarda / 2016 / 399 str.

Michael Kleinaltenkamp; Wulff Plinke; Ingmar Geiger
cena 363,12 zł
(netto: 345,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,96 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marketing and implementing large-volume orders and major projects calls for specific types of expertise. This textbook deals with all of the management tasks involved: order management, inquiry evaluation and proposal preparation, pricing and revenue planning, order financing and financial engineering, contract management, negotiation management, project management, and finally project cooperation. Adopting a cross-sector perspective, it examines both traditional manufacturing industries and business-to-business services. All contributions are presented in an accessible style, making the book well-suited as both a managerial textbook and valuable practical guide.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Accounting - Managerial
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Springer Texts in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662485064
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000424303
Ilość stron:
399
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.39
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Order Management.- Inquiry Evaluation and Proposal Preparation.- Pricing and Revenue Planning in the Project Business.- Order Financing and Financial Engineering.- Contract Management.- Negotiation Management.- Project Management.- Project Cooperation.

Michael Kleinaltenkamp is full professor of business and services marketing at Freie Universität Berlin. He is joint program director of the Executive Master of Business Marketing and the China-Europe Executive Master of Business Marketing programs. His research interests include business-to-business marketing and services marketing.


Wulff Plinke is the founding dean of the European School of Management and Technology (ESMT) in Berlin. Prior to joining ESMT he held positions as full professor at Humboldt Universität zu Berlin and Freie Universität Berlin. His research interest lies in the area business-to-business marketing. 

Ingmar Geiger is assistant professor of business and services marketing at Freie Universität Berlin. He is joint program director of the Executive Master of Business Marketing and the China-Europe Executive Master of Business Marketing programs. His research interests include business-to-business marketing and negotiation. 

Marketing and implementing large-volume orders and major projects calls for specific types of expertise. This textbook deals with all of the management tasks involved: order management, inquiry evaluation and proposal preparation, pricing and revenue planning, order financing and financial engineering, contract management, negotiation management, project management, and finally project cooperation. Adopting a cross-sector perspective, it examines both traditional manufacturing industries and business-to-business services. All contributions are presented in an accessible style, making the book well-suited as both a managerial textbook and valuable practical guide.  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia