• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Networks in Japan : Supplier-Customer Interaction in Product Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Networks in Japan : Supplier-Customer Interaction in Product Development

ISBN-13: 9780415148696 / Angielski / Twarda / 1997 / 176 str.

Jens Laage-Hellman;Jens Laage-Hellman
Business Networks in Japan : Supplier-Customer Interaction in Product Development Jens Laage-Hellman Jens Laage-Hellman  9780415148696 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Networks in Japan : Supplier-Customer Interaction in Product Development

ISBN-13: 9780415148696 / Angielski / Twarda / 1997 / 176 str.

Jens Laage-Hellman;Jens Laage-Hellman
cena 203,98
(netto: 194,27 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The remarkable success of Japanese industry has frequently been attributed to the inter-corporate alliances and networks that exist in the Japanese economic system. Many commentators argue that is has been these networks that have been key to both the rapid growth and success of Japanese industry. Business Networks in Japan explores the creation of supplier-customer networks through case studies of two of Japan's largest companies: the Toshiba Corporation and the Nippon Steel Corporation. Jens Laage-Hellman examines the advantages that have been gained from cooperation with suppliers and customers in industrial markets and how they have been utilized to develop and commercialize new products. Importantly, the study reveals the differences and similarities in the networking and interacting behaviour of Japanese and Western companies, highlighting the importance of the Japanese industrial culture in fully realising the benefits of networks.

This volume explores the creation of supplier-customer networks through case studies of two of Japan's largest companies: the Toshiba Corporation and the Nippon Steel Corporation. It compares the behaviour of Japanese and Western companies, highlighting the importance of the Japanese industrial culture in fully realising the benefits of networks.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Asia-Pacific Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415148696
Rok wydania:
1997
Dostępne języki:
Ilość stron:
176
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Twarda

Chapter 1 Introduction; Chapter 2 Technological Development in Industrial Markets; Chapter 3 Methodology; Chapter 4 Development and Commercialization of Zn-Fe Alloy Coated Steel Sheet for Autobodies; Chapter 5 Development and Commercialization of Structural Fine Ceramics; Chapter 6 Case Analysis; Chapter 7 A Concluding Note on the Interacting and Networking Behavior of Japanese Companies;

Jens Laage-Hellman is Associate Professor of Industrial Marketing at Chalmers University of Technology, Gothenburg, Sweden. He is also affiliated with Uppsala University and IM-Gruppen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia