• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Models and Firm Internationalisation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Models and Firm Internationalisation

ISBN-13: 9781032068794 / Miękka / 2023 / 206 str.

Business Models and Firm Internationalisation  9781032068794 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Models and Firm Internationalisation

ISBN-13: 9781032068794 / Miękka / 2023 / 206 str.

cena 204,40 zł
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Internationalisation has been a binding request for firms dealing with the challenges of the present-day realities. Extant international business publications have recently begun to point out the relationship between the notions of ‘business model’ and ‘internationalisation’, yet the filed needs considerably more attention.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Development - Economic Development
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Frontiers in the Development of International Busi
ISBN-13:
9781032068794
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
206
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Review on Business Models and Firm Internationalisation Christian Nielsen, Svetla T. Marinova and Marin A. Marinov PART I - The Role of Business Models in Firm Internationalisation 2. Framing Firm Internationalisation: A Business Model Perspective Mika Yrjölä and Hannu Kuusela 3. Internationalisation and Business Model Adaptation: A "Five-Vs" Perspective Christian Nielsen, Kristian Brøndum and Svetla T. Marinova 4. The Effects of Platform Business Models on Internationalisation Outcomes and Speed Tamara Galkina, Irina Atkova and Petri Ahokangas 5. Business Model Creation and International New Ventures Svante Andersson and Petri Ahokangas PART II - Digital Business Models and Platforms in Firm Internationalisation 6. Business Model Transformation during Firm Internationalisation: Stretching from Japan to the US Market William W. Baber, Arto Ojala, Makoto Sarata and Muga Tsukamoto 7. Digital Platforms as Disrupting Business Models for Internationalisation Mika Yrjölä, Malla Mattila, Pia Hautamäki and Marjukka Mikkonen PART III - Business Model Specifics in Firm Internationalisation 8. Crafting SME Business Model for International Expansion with Data-Driven Services Taina Eriksson, Marikka Heikkilä and Niina Nummela 9. Firm Business Models, Internationalisation and Marketing: The Role of Context Deusdedit A. Rwehumbiza and Marin A. Marinov 10. Together or Alone? Value Creation Logics in Internationalised Service Firms Agnieszka Nowinska and Svetla T. Marinova

Christian Nielsen is Professor of Business Models at Aalborg University Business School, Aalborg University, Denmark.

Svetla T. Marinova is Professor of International Business and International Marketing at Aalborg University Business School, Aalborg University, Denmark.

Marin A. Marinov is Professor of International Business at Aalborg University Business School, Aalborg University, Denmark.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia