• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Marketing: An Interaction and Network Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Marketing: An Interaction and Network Perspective

ISBN-13: 9780792395041 / Angielski / Twarda / 1995 / 635 str.

Kristian K. Moller; David T. Wilson; Kristian K. Moller
Business Marketing: An Interaction and Network Perspective Kristian K. Moller David T. Wilson Kristian K. Moller 9780792395041 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Marketing: An Interaction and Network Perspective

ISBN-13: 9780792395041 / Angielski / Twarda / 1995 / 635 str.

Kristian K. Moller; David T. Wilson; Kristian K. Moller
cena 1124,51
(netto: 1070,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1079,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Changing Views of Business Marketing This book aims to provide an in-depth understanding of long-term busi- in industrial markets. During the late 1980s our view ness relationships on business marketing changed remarkably. From a single-transaction- oriented, market mechanism-based description of marketing and purchas- ing, we are moving into domestic and international buyer-seller relation- ships. In academic terms, we are experiencing a broadening of the para- digms that describe how companies interact. This change in focus has its roots in the recognition that business marketing is frequently characterized by long-term interaction, coopera- tion, and coalitions between participant firms. The forces of quality, total cost management, and the need to decrease response times in new prod- uct/service development all are combining to accelerate the trend to- wards strategic relationships. In increasingly global markets, different forms of strategic alliances provide ways of joining forces in attempts to reach goals beyond any single firm's resources. Also, our way of seeing the corporate environment is changing. In- stead of the traditional view of markets or industries as constituted by independent companies operating mainly through market competition, we are starting to realize that markets can be more realistically defined and described as networks of interlinked organizations. The network view offers a highly promising tool for describing and analyzing the rapidly integrating global marketplace. For instance, strategic alliances can be seen as moves of establishing positions in a network or as ways of changing the whole network.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792395041
Rok wydania:
1995
Wydanie:
1995
Ilość stron:
635
Waga:
2.42 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword. 1. Introduction: Interaction and Networks in Perspective; K.K. Möller, D.T. Wilson. Part I: Conceptual Foundation of Business Relationships. 2. Business Relationships -- an Interaction Perspective: Basic Elements and Processes; K.K. Möller, D.T. Wilson. 3. Dynamics of Relationship Development; D.T. Wilson, K.K. Möller. 4. Buyer--Seller Relationships -- Theoretical Perspectives; R. Dwyer, R. Dahlstrom, T. DiNovo. 5. The Development of Network Research -- a Question of Mobilization; B. Axelsson. 6. Network Dynamics: Forces and Processes Underlying Evolution and Revolution in Business Networks; B. Henders, H. Hökansson. Part II: Interactive Business Marketing: Relationships and Strategy. 7. Towards a Conceptual Understanding of the Antecedents of Strategic Alliances; R. Spekman, K. Sawhney. 8. Time-Based Strategies and Supplier Relationships; C. O'Neal. 9. One More Exploration into Buyer--Seller Relationships: Some Conceptual Foundations and Research Propositions; V. Mummalaneni. Part III: Networks, Technology and Strategy. 10. Technology and Networks; R. Thomas, D. Ford. 11. Industrial Networks and Technological Innovation; H. Håkansson, A. Lundgren. 12. Competitive Strategies and Organizational Networks in New Technology Markets; M. Cunningham. 13. International Networks and Network Strategies: Networks in Different Cultural Contexts; F. Mazet, R. Salle, R. Spencer. 14. A Network Approach to Foreign Market Entry; D. Blankenburg. Part IV:Methodological Aspects in Interaction and Network Research. 15. Methodology and Industrial Networks; G. Easton. 16. The Meaning of Time in the Study of Buyer--Seller Relationships; A. Miettilä, J.-Å. Törnroos. 17. Measurement Issues in Research on Inter-Firm Relationships; J.B. Heide, G. John. 18. Modeling Business Relationships; N. Syed-Mohammed. Part V: Implications and Challenges. 19. Interaction and Network Approach to Business Marketing: a Review and Evaluation; K.K. Möller, D.T. Wilson. 20. Managerial Implications and Challenges; D.T. Wilson, K.K. Möller. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia