• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Intelligence and Modelling: Unified Approach with Simulation and Strategic Modelling in Entrepreneurship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Intelligence and Modelling: Unified Approach with Simulation and Strategic Modelling in Entrepreneurship

ISBN-13: 9783030570675 / Angielski / Miękka / 2022 / 560 str.

Sakas, Damianos P.
Business Intelligence and Modelling: Unified Approach with Simulation and Strategic Modelling in Entrepreneurship Sakas, Damianos P. 9783030570675 Springer International Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Intelligence and Modelling: Unified Approach with Simulation and Strategic Modelling in Entrepreneurship

ISBN-13: 9783030570675 / Angielski / Miękka / 2022 / 560 str.

Sakas, Damianos P.
cena 806,99 zł
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 693,97 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book highlights interdisciplinary insights, latest research results, and technological trends in Business Intelligence and Modelling in fields such as: Business Intelligence, Business Transformation, Knowledge Dissemination & Implementation, Modeling for Logistics, Business Informatics, Business Model Innovation, Simulation Modelling, E-Business, Enterprise & Conceptual Modelling, etc. The book is divided into eight sections, grouping emerging marketing technologies together in a close examination of practices, problems and trends. The chapters have been written by researchers and practitioners that demonstrate a special orientation in Strategic Marketing and Business Intelligence. This volume shares their recent contributions to the field and showcases their exchange of insights.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Prawdopodobieństwo i statystyka
Business & Economics > Information Management
Computers > Computer Science
Wydawca:
Springer International Publishing
Seria wydawnicza:
Springer Proceedings in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030570675
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
560
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.9
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Display Advertising and Brand Awareness in Search Engines. Predicting the Engagement of Branded Search Traffic Visitors.- Chapter 2. Optimization of Paid Search Traffic Effectiveness and Users Engagement within Websites.- Chapter 3. Search Engines Visits and Users Behavior in Websites. Optimization of Traffic Engagement with the Content.- Chapter 4. Search Engine Optimization Techniques: The story of an old-fashioned website.- Chapter 5. Accelerated Mobile Pages: A Comparative Study.- Chapter 6. Fuzzy Cognitive Maps and Spiritual Modeling of Management Systems: Issues and Challenges.- Chapter 7. On Multiplicity of Equilibria in Search Markets with Social Networks.- Chapter 8. Prominence and Search Regret in Duopoly.- Chapter 9. Search Regret and Social Networks.- Chapter 10. Applying elements of smart educational environments in business decision support centers.- Chapter 11. Applying elements of smart educational environments in business decision support centers.- Chapter 12. Financial business ecosystems – the case of real estate management.- Chapter 13. Business Ecosystems for Organizational Excellence.

Damianos P. Sakas is Associate Professor of the Department of Agribusiness and Supply Chain Management at the Agricultural University of Athens, Athens, Greece. His research interests are strategic negotiation, strategic marketing, business communication, business modelling and simulation, and computational methods.

Dimitrios K. Nasiopoulos is a teaching personel, PhD, at the Department of Informatics and Telecommunications, Faculty of Economics and Technology, University of Peloponnese, Greece. His research interests include decision-making systems, business informatics, business modelling and simulation, dynamic simulation modelling, computational Methods, mathematical modeling and complex networks.

Yulia Taratuhina is the President of SIETAR Russia; Associate Professor, PhD, at the National Research University Higher School of Economics, Faculty of Business and Management, Russia. She is also the Head of Teaching and Learning Office. Her research interests focus on: intercultural communication and cross-cultural didactics.

This book highlights interdisciplinary insights, latest research results, and technological trends in Business Intelligence and Modelling in fields such as: Business Intelligence, Business Transformation, Knowledge Dissemination & Implementation, Modeling for Logistics, Business Informatics, Business Model Innovation, Simulation Modelling, E-Business, Enterprise & Conceptual Modelling, etc. The book is divided into eight sections, grouping emerging marketing technologies together in a close examination of practices, problems and trends. The chapters have been written by researchers and practitioners that demonstrate a special orientation in Strategic Marketing and Business Intelligence. This volume shares their recent contributions to the field and showcases their exchange of insights.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia