• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Ethics and Strategy, Volumes I and II » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Ethics and Strategy, Volumes I and II

ISBN-13: 9780754626091 / Angielski / Twarda / 2007 / 1144 str.

Alan E. Singer
Business Ethics and Strategy, Volumes I and II Alan E. Singer   9780754626091 Ashgate Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Ethics and Strategy, Volumes I and II

ISBN-13: 9780754626091 / Angielski / Twarda / 2007 / 1144 str.

Alan E. Singer
cena 3042,38
(netto: 2897,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 2896,49
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume is intended as a reference for those interested in the relationship between business strategy and business ethics, broadly conceived. Several articles have been selected from various leading journals in management, strategy and ethics. An introductory chapter provides an overview of the articles but it also relates them systematically to a fundamental dualism involving values, ethics and politics, all viewed from the perspective of business and business studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Ashgate Publishing Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780754626091
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
1144
Waga:
2.28 kg
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Volume I: Series preface; Foreword Introduction; Part I Frameworks (Integrative Frameworks): Mapping moral philosophies: strategic implications for multinational firms, Christopher J. Robertson and William F. Crittenden; A single framework for strategic and ethical behavior in the international context, Scott J. Reynolds; Strategy as moral philosophy, Alan E. Singer; Corporate social responsibility: a 3-domain approach, Mark S. Schwartz and Archie B. Carroll; An agent morality view of business policy, Dennis P. Quinn and Thomas M. Jones. Part II Economics (Economic Principles and Ethical Strategies): Self-interest, self-deception and the ethics of commerce, M. Ali Khan; The 'invisible hand', Jan Narveson; Corporate social responsibility: a theory of the firm perspective, Abagail McWilliams and Donald Siegel; Economics, business principles and moral sentiments, Amartya Sen. Part III Globalization (Corporations as Global Citizens: The battle in Seattle: reconciling 2 world views on corporate culture, John Dobson; Business citizenship: from domestic to global level of analysis, Jeanne M. Logsdon and Donna J. Wood; Globalization and the ethics of business, John R. Boatright; Globalization and ethical global business, Jane Collier. Part IV Market Limitations (Strategic Responses to Market Limitations): Globalization and the good corporation: a need for proactive co-existence, S. Prakash Sethi; A model of value creation: strategic view, Cengiz Haksever, Radha Chaganti and Ronald G. Cook; Enterprise action for the common good: market limitations as strategic problems, Alan E. Singer. Part V Environment (Green Strategy and Environmental Policy): Toward green narrative: management and the evolutionary epic, Ken Starkey and Andrew Crane; Corporate strategies and environmental regulations: an organizing framework, Alan M. Rugman and Alain Verbeke; Commentary on 'Corporate strategies and environmental regulations: an organizing framework' by A.M. Rugman and A. Verbeke

Alan E. Singer is James Holshonnuser Distinguished Professor of Ethics at Appalachian State University, North Carolina. Previously he was the John Aram Professor of Business Ethics at Gonzaga University, Spokane, Washington and Reader in Strategic Management at the University of Canterbury, New Zealand.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia