• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Ethics : A Critical Approach: Integrating Ethics Across the Business World » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Ethics : A Critical Approach: Integrating Ethics Across the Business World

ISBN-13: 9780415663564 / Angielski / Twarda / 2012 / 384 str.

Patrick O'Sullivan; Mark Esposito; Mark Smith
Business Ethics : A Critical Approach: Integrating Ethics Across the Business World Patrick O'Sullivan Mark Esposito Mark Smith 9780415663564 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Ethics : A Critical Approach: Integrating Ethics Across the Business World

ISBN-13: 9780415663564 / Angielski / Twarda / 2012 / 384 str.

Patrick O'Sullivan; Mark Esposito; Mark Smith
cena 926,78 zł
(netto: 882,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 906,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Utilising the knowledge from a wide selection of expert contributors, this comprehensive volume makes a compelling case for business ethics to become an integrated consideration across the business disciplines, rather than an afterthought in the curriculum.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415663564
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
384
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
23.4x15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Introduction  1. Ethics as Social Critique  2. Levels of Critique: A Methodological Framework for the Study of Ethics and Morality in Business  3. The Ethical Management of Ethics: Fostering Ethical Behavior in Corporations  Part II: Organizational Strategy  4. Corporate Social Responsibility: Definitional Paralysis and Ambiguity  5. The Impact of Ethics on the Issues of Organizational Congruence  6. Ethical Issues of Reification and Recognition on HRM: A Critical Social Theory Perspective  7. Private Vices, Business Virtues? The Institutional Strategy to Legitimated Online Gambling in Italy  Part III: Finance and Economics  8. The Ethical and Social Dimensions of Executive Compensation  9. The Ethics of the Banker: Reflections on the  Banker's Economic and Societal Functions or How History Requires us to Reflect of the Role of Banks in Society  10. Islamic Finance Revisited: A Brief Review with Singapore Example  11. Ethical Issues in the Policy Response to the 2008 Financial Crisis:Moral Hazard in Central Banking and the Equity of Bailout  Part IV: Organizational Behaviour  12. Ethics and Management: The Essential Philosophical and Psycological Basis of Ethical Management Driven by a Progressive Company  13. Mindfulness as a Mediator Between the Effective and the Ethical Manager  14. A Cultural Appreciation of Diversity of Ethical Strategies: Examples from European Business  15. Employee Surveillance and the Modern Workplace  Part V: Marketing and Innovation  16. Ethics and Marketing  17. Deeper into the Consumer’s Mind: Market Research and Ethics  18. Social and Societal Marketing: Applications for Public Policy Makers and Companies  19. Designing for a Better World  Part VI: HRM and Employee Relations  20. "You Take the High Road..." Analysing the Ethical Dimensions of High Performance Work Systems  21. Ethical Challenges in Business Coaching  22. Competency Management: Between Managerial Development and Ethical Questioning  Part VII: Conclusions  24. Towards an Ethical Future for Business?

Patrick O’Sullivan is Professor and Head of Department of People, Organizations and Society at Grenoble Ecole de Management, France. Mark Smith is Associate Professor of Human Resource Management at Grenoble Ecole de Management, France. Mark Esposito is Associate Professor of Organizational Behaviour and Leadership at Grenoble Ecole de Management, France.

O'Sullivan, Patrick PATRICK O'SULLIVAN is a Professor and Chair of the... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia