• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Buried Treasure: Discovering and Implementing the Value of Corporate Social Responsibility » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Buried Treasure: Discovering and Implementing the Value of Corporate Social Responsibility

ISBN-13: 9781906093105 / Angielski / Miękka / 2008 / 178 str.

Wall, Caleb
Buried Treasure: Discovering and Implementing the Value of Corporate Social Responsibility Wall, Caleb 9781906093105 Greenleaf Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Buried Treasure: Discovering and Implementing the Value of Corporate Social Responsibility

ISBN-13: 9781906093105 / Angielski / Miękka / 2008 / 178 str.

Wall, Caleb
cena 165,46
(netto: 157,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 161,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With business under unprecedented pressure from a range of stakeholders to engage in corporate social responsibility (CSR), those working in dirty industries, developing countries and the extractive sector are finding themselves exposed to great strategic risks. Many of these companies are endeavoring to practice CSR and sustainability, but lack the knowledge to do so convincingly. Much of what has been published to date tells companies they must do CSR, without explaining how best to implement CSR-related policies and why this is very much in the corporate interest. Buried Treasure sets out in a series of case studies from different industries around the world a clear demonstration of how it is possible to create 'shared value' for companies, communities and other stakeholders by putting CSR at the core of the business model.

In implementing CSR, companies need to look beyond philanthropy, delving deeper to find the 'buried treasure' of shared value creation. This is much more than finding the simple win-win solutions. It is about companies engaging seriously in the challenges they face in their operations and finding competitive advantage from working with stakeholders to solve these common problems. This is not easy -- but where companies have done it well they have found new corporate opportunities and enhanced brand value.

Buried Treasure presents a series of steps, each accompanied by an in-depth case study, to demonstrate how different companies have managed to uncover the value of CSR. They include: Anglo-American's Zimele program of enterprise development in its coal and platinum mining areas in South Africa; Montana Exploradora, showing how community co-monitoring of the environment has helped build trust for a gold mine in Guatemala; Gildan, a leading sportswear manufacturer, demonstrating how garment manufacture in Honduras created meaningful local opportunities; Scandic Hotels, which has used environmental stewardship and 'omtanke' to create comparative advantage in a competitive industry; and Turner Broadcasting, using corporate core competences in partnership with an NGO to leverage staff skills, enhancing public perception and staff retention.

This short and accessible book will be an invaluable aid to managers and students searching for clear proof of the advantages of corporate social responsibility for business and its many stakeholders and for guidance in how to action best-practice policies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Wydawca:
Greenleaf Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781906093105
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
178
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Wall, Caleb



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia