• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bullying, Victimization, and Peer Harassment : A Handbook of Prevention and Intervention » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Bullying, Victimization, and Peer Harassment : A Handbook of Prevention and Intervention

ISBN-13: 9780789022189 / Angielski / Twarda / 2006 / 428 str.

Joseph E. Zins; Maurice J. Elias; Charles A. Maher
Bullying, Victimization, and Peer Harassment : A Handbook of Prevention and Intervention Joseph E. Zins Maurice J. Elias Charles A. Maher 9780789022189 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Bullying, Victimization, and Peer Harassment : A Handbook of Prevention and Intervention

ISBN-13: 9780789022189 / Angielski / Twarda / 2006 / 428 str.

Joseph E. Zins; Maurice J. Elias; Charles A. Maher
cena 1046,58
(netto: 996,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1032,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Teasing, shunning and bullying can have serious detrimental effects on both victim and perpetrator. This edited work comprehensively gathers emerging research, theory and effective practice on this subject in one invaluable source.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789022189
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
428
Waga:
0.81 kg
Wymiary:
22.15 x 16.03 x 3.33
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • About the Editors
  • Contributors
  • Acknowledgments
  • SECTION I: THEORY AND CONCEPTUAL ISSUES
  • Chapter 1. Prevention and Intervention in Peer Harassment, Victimization, and Bullying: Theory, Research, and Practice (Joseph E. Zins, Maurice J. Elias, and Charles A. Maher)
  • A Pervasive and Serious Issue for School Mental Health and Academic Achievement
  • Research Findings
  • Directions for Research and Practice
  • Lord of the Flies Revisited in Our Schools?
  • Brief Overview
  • Chapter 2. Conceptual and Methodological Issues in Assessment and Intervention with School Bullies (Árni Víkingur Sveinsson and Richard J. Morris)
  • Definitional Issues
  • Assessment Issues
  • Intervention Issues
  • Conclusions and Future Directions for Research
  • SECTION II: EMPIRICAL RESEARCH AND OTHER IMPORTANT EVIDENCE
  • Chapter 3. Dynamics of Peer Victimization in Early Adolescence: Results from a Four-Year Longitudinal Study (Jennifer J. Paul and Antonius H. N. Cillessen)
  • Stability of Victimization
  • Method
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 4. The Association of Bullying and Victimization with Middle School Adjustment (Tonja R. Nansel, Denise L. Haynie, and Bruce G. Simons-Morton)
  • Introduction
  • Review of Relevant Literature
  • Methods
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 5. Perceptions and Attitudes Toward Bullying in Middle School Youth: A Developmental Examination Across the Bully/Victim Continuum (Susan M. Swearer and Paulette Tam Cary)
  • Method
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 6. A Cluster Analytic Investigation of Victimization Among High School Students: Are Profiles Differentially Associated with Psychological Symptoms and School Belonging? (Melissa K. Holt and Dorothy L. Espelage)
  • Introduction
  • Method
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 7. Immigrant Children in Austria: Aggressive Behavior and Friendship Patterns in Multicultural School Classes (Dagmar Strohmeier and Christiane Spiel)
  • Problematic Interethnic Interactions—Peer Aggression
  • Method
  • Instruments
  • Results
  • Problematic Interethnic Interactions
  • Cooperative Forms of Interethnic Interactions
  • Discussion
  • Chapter 8. Peer Victimization in Middle School: When Self- and Peer Views Diverge (Sandra Graham, Amy Bellmore, and Jaana Juvonen)
  • Method
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 9. Developmental Trajectories of Victimization: Identifying Risk and Protective Factors (Suzanne Goldbaum, Wendy M. Craig, Debra Pepler, and Jennifer Connolly)
  • Intrapersonal Characteristics of Victims
  • Method
  • Results
  • Group Differences
  • Implications and Intervention
  • SECTION III: EMPIRICALLY VALIDATED AND PROMISING PREVENTIVE AND SUPPORTIVE INTERVENTIONS
  • Chapter 10. Targeting Bystanders: Evaluating a Violence Prevention Program for “Nonviolent” Adolescents (Harry S. Freeman and Grace A. Mims)
  • Introduction
  • Program Description
  • Method
  • Results
  • Discussion
  • Chapter 11. Viennese Social Competence (ViSC) Training for Students: Program and Evaluation (Moira Atria and Christiane Spiel)
  • School-Based Violence Prevention
  • Bullying As a Group Process
  • Social Information-Processing Theory
  • ViSC Training
  • Program Structure and Curriculum Components
  • Evaluation of ViSC Training
  • Results of the Evaluation
  • Discussion
  • Chapter 12. Using a Participatory Action Research Model to Create a School-Based Intervention Program for Relationally Aggressive Girls—The Friend to Friend Program (Stephen S. Leff, Jennifer Angelucci, Amy B. Goldstein, LeeAnn Cardaciotto, Brooke Paskewich, and Michael B. Grossman)
  • Introduction
  • Review of Relevant Literature
  • Description of Application
  • Conclusion and Recommendations
  • Chapter 13. A Story-Guided Peer Group Intervention for Reducing Bullying and Victimization in Schools (Hedwig Teglasi

Charles A Maher, Joseph Zins, Maurice Elias

Zins, Joseph E. Zins is Professor of Education at the University o... więcej >
Elias, Maurice J. Maurice J. Elias, Ph.D. is Professor, Psychology D... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia