• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers

ISBN-13: 9781032456829 / Twarda / 2024 / 256 str.

Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers  9781032456829 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers

ISBN-13: 9781032456829 / Twarda / 2024 / 256 str.

cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Building the Self-Efficacy Beliefs of English Language Learners and Teachers explores, juxtaposes and bridges two fields of research that have developed separately: the self-efficacy beliefs of English language learners and the self-efficacy beliefs of English language teachers.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Language Education
ISBN-13:
9781032456829
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
256
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1.    1. Building English language learners’ and teachers’ self-efficacy beliefs  Part 1: Synthesizing the literature to expand understanding of language teachers’ self-efficacy beliefs  2. Language teacher self-efficacy surveys: What have we learned? Where are we going?  3. Language teachers’ self-efficacy beliefs in the Turkish EFL context  Part 2: Exploring factors impacting the development of English language teachers’ self-efficacy beliefs  4. The formation of pre-service language teachers’ self-efficacy beliefs: A case study  5. Novice EFL teachers’ self-efficacy beliefs in the first year: an insight into the impact of task-, domain-, and context-specific factors upon perceptions of efficacy  6. Language teachers’ self-efficacy beliefs evident in teacher-supervisor post-observation conferences in Iran  7. Support for career-long development of LTSE beliefs: Two Chinese EFL teachers’ stories of professional development  8. Growing teacher research efficacy beliefs through Exploratory Practice: An autoethnography  Part 3: Investigating domain-specific dimensions of English language learners’ and teachers’ self-efficacy beliefs  9. “I’m not a walking dictionary”: Unpacking English language teachers’ self-efficacy beliefs about teaching vocabulary  10. An exploratory study on teachers’ and learners’ self-efficacy beliefs in foreign language listening in Algeria  11. Changes in the academic writing self-efficacy beliefs of students in transition from high school to an English medium instruction university programme in Japan  12. Exploring language self-efficacy beliefs and technology-based learning strategies in an increasingly digitalized world   Epilogue  13. Researching the self-efficacy beliefs of language learners and teachers: The roads ahead 

 

Mark Wyatt recently retired as Associate Professor of English at Khalifa University, United Arab Emirates.

 

Farahnaz Faez is Professor in the Faculty of Education at The University of Western Ontario, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia