• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Support for Scholarly Practices in Mathematics Methods (hc) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Support for Scholarly Practices in Mathematics Methods (hc)

ISBN-13: 9781641130264 / Angielski / Twarda / 2017 / 376 str.

Signe E. Kastberg
Building Support for Scholarly Practices in Mathematics Methods (hc) Kastberg, Signe E. 9781641130264 Eurospan (JL) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Support for Scholarly Practices in Mathematics Methods (hc)

ISBN-13: 9781641130264 / Angielski / Twarda / 2017 / 376 str.

Signe E. Kastberg
cena 433,76
(netto: 413,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 431,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Mathematics > Research
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Wydawca:
Eurospan (JL)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781641130264
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
376
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.24
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Foreword, Christine D. Thomas.
  • Preface, Signe E. Kastberg, Andrew M. Tyminski, Alyson E. Lischka, and Wendy B. Sanchez.
  • Section I: Perspectives And Mathematics Methods Courses.
  • Setting the Stage: Explorations of Mathematics Teacher Educator Practices, Signe E. Kastberg, Andrew M. Tyminski, Alyson E. Lischka, and Wendy B. Sanchez.
  • Political Conocimiento for Teaching Mathematics: Why Teachers Need It and How to Develop It, Rochelle Gutiérrez.
  • Challenges in Mathematics Teacher Education from a (Mostly) Constructivist Perspective, Martin A. Simon.
  • Teaching a Mathematics Methods Course: Understanding Learning From a Situative Perspective, Elham Kazemi.
  • Section II: Using Perspectives To Inform Scholarly Inquiry And Practice.
  • Using the Knowledge Quartet to Support Prospective Teacher Development During Methods Coursework, Tracy L. Weston.
  • Three Learning Perspectives for Translating Curriculum Into Instruction, Darrell Earnest and Julie M. Amador.
  • Diverse Perspectives on Sociopolitical Framings for Mathematics Methods, Frances K. Harper, Beth Herbel? Eisenmann, and Andrea McCloskey.
  • Section III: Learning Goals And Activities In Mathematics Methods Courses.
  • Experiences Using Clinical Interviews in Mathematics Methods Courses to Empower Prospective Teachers: A Conversation Among Three Critical Mathematics Educators, Theodore Chao, Jessica Hale, and Stephanie Behm Cross.
  • Situating Learning for Secondary Mathematics Prospective Teachers Within the Context of Rehearsals: Challenges and Resulting Adaptations, Fran Arbaugh, Robert Wieman, Anne E. Adams, Dawn Teuscher, and Laura R. Van Zoest.
  • Rehearsing for the Politics of Teaching Mathematics, Rochelle Gutiérrez, Juan Manuel Gerardo, and Gabriela E. Vargas.
  • Activities and a Cognitive Pedagogy for Fostering Prospective Teachers’ Concept? Development Practices in Mathematics Methods Courses, Barbara Kinach, Stephen Bismarck, and Wesam Salem.
  • Section IV: Activity Development.
  • An Illustration of Scholarly Inquiry from the Cognitive Perspective: The Development of an Integer Activity for Prospective Elementary or Middle School Teachers, Nicole M. Wessman?Enzinger and Wesam Salem.
  • Enhancing Activities in Mathematics Methods Courses to Achieve Sociopolitical Goals, Brian R. Lawler, Raymond LaRochelle, and Angela Thompson.
  • Shifting Focus: Exploring the Evolution of the Learner Analysis, Jennifer Ward.
  • Section V: Activities And Implementations.
  • Bringing Mathematics Methods Into Classrooms, Rajeev Virmani, Megan W. Taylor, and Chepina Rumsey Co?authoring with: Tabatha Box, Elham Kazemi, Melinda Knapp, Sararose Lynch, Catherine Schwartz, Barbara Swartz, Tracy Weston, Dawn Woods.
  • Prospective Teachers Analyzing Transcripts of Teaching, Laura M. Singletary, Zandra de Araujo, and AnnaMarie Conner.
  • Doing Mathematics Across Languages: Exploring Possibilities for Supporting Emergent Bilinguals’ Mathematical Communication and Engagement, Frances K. Harper, Wendy B. Sanchez, and Beth Herbel?Eisenmann.
  • Using Mathematics Autobiography Stories to Support Emerging Elementary Mathematics Teachers’ Sociopolitical Consciousness and Identity, Anne Marie Marshall and Theodore Chao.
  • Section VI: Looking Inward.
  • Interpretations and Uses of Classroom Video in Teacher Education: Comparisons Across Three Perspectives, Stephanie Casey, Ryan Fox, and Alyson E. Lischka.
  • Theoretical Perspectives, Goals, and Activities for Secondary Mathematics Education Methods Courses, Ryan C. Smith, Cynthia E. Taylor, and Dongjo Shin.
  • The “Mirror Test”: A Tool for Reflection on Our Sociopolitical Identities as Mathematics Teacher Educators, Andrea McCloskey, Brian R. Lawler, and Theodore Chao.
  • Section VII: Commentary.
  • A Commentary With Urgency: Looking Across Theoretical Perspectives to Put Relationship Building with Underserved Students at the Forefront of Our Work, Richard Kitchen.
  • About the Editors.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia