• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Strategic Capabilities in Emerging Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Strategic Capabilities in Emerging Markets

ISBN-13: 9781108474375 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str.

Alvaro Cuervo-Cazurra; William Newburry; Seung Ho Park
Building Strategic Capabilities in Emerging Markets Alvaro Cuervo-Cazurra William Newburry Seung Ho Park 9781108474375 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Strategic Capabilities in Emerging Markets

ISBN-13: 9781108474375 / Angielski / Twarda / 2020 / 300 str.

Alvaro Cuervo-Cazurra; William Newburry; Seung Ho Park
cena 444,40
(netto: 423,24 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 397,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Analyzes how emerging market firms upgrade their capabilities to compete globally despite operating in challenging home country environments.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781108474375
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
300
Waga:
0.76 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'This book offers a panoramic view of the new strategic capabilities of emerging-market firms from four continents, demonstrating the breadth-taking speed with which they are becoming formidable competitors worldwide. A must read for anyone focused on anticipating global competitive shifts.' Mauro F. Guillén, Zandman Professor of International Management at the Wharton School, and author of 2030

Preface; 1. Building strategic capabilities in emerging economies Alvaro Cuervo-Cazurra, William Newburry and Seung Ho Park; 2. Upgrading capabilities in emerging markets: imitation, integration, incorporation, and internal development Alvaro Cuervo-Cazurra and Stephanie Lu Wang; 3. Building strategic capabilities in Chinese companies: developing global competitive advantage Mohan Song, William Newburry and Seung Ho Park; 4. Strategic capabilities of emerging Indian multinational enterprises Subhashish Gupta, P. D. Jose and Ashok Thamp; 5. The capabilities of South African multinational enterprises in wider Africa Helena Barnard and Christian Nedu Osakwe; 6. Five cases on strategic capabilities of Russian firms Natalia Guseva; 7. Strategic capabilities of Polish firms Mariola Ciszewska-Mlinarič and Krzysztof Obłój; 8. Emerging market multinationals: the case of Kazakhstan Venkat Subramanian and Almira Abilov; 9. Internationalization capabilities of Argentine firms Michel Hermans and Diego Finchelstein; 10. Building strategic capabilities in Brazilian firms Maria Tereza Leme Fleury, Cyntia Vilasboas Calixto, Cláudia Sofia Frias Pinto and Afonso Carlos Fleur; 11. Building strategic capabilities in Chilean companies: developing a global competitive advantage Santiago Mingo and Francisca Sinn; 12. Strategic capabilities of Colombian firms Maria Alejandra Gonzalez-Perez, Ana Maria Gomez-Trujillo, Eva Cristina Manotas, Camilo Pérez-Restrepo, Maria Teresa Uribe-Jaramillo, Juan Velez-Ocampo and Verónica Duque-Ruiz; 13. Capabilities of Mexican exporters and multinational corporations Miguel A. Montoya and Gerardo Velasco; 14. Building strategic capabilities in emerging markets firms: the case of Peru Armando Borda Reyes and Carlos Cordova Chea; 15. Examining strategic capabilities across emerging markets and their firms Alvaro Cuervo-Cazurra, William Newburry and Seung Ho Park.

Newburry, William William Newburry is Chair of the Department of Man... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia