• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Models for Marketing Decisions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Models for Marketing Decisions

ISBN-13: 9780792377726 / Angielski / Twarda / 2000 / 645 str.

Peter S. H. Leeflang; Dick R. Wittink; Michel Wedel
Building Models for Marketing Decisions Peter S. H. Leeflang Dick R. Wittink Michel Wedel 9780792377726 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Models for Marketing Decisions

ISBN-13: 9780792377726 / Angielski / Twarda / 2000 / 645 str.

Peter S. H. Leeflang; Dick R. Wittink; Michel Wedel
cena 1781,43 zł
(netto: 1696,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1766,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This text describes marketing models that managers can use as an aid in decision making. Even simple models outperform human judgements in predicting outcomes in a wide variety of contexts. More complex models potentially provide insights about structural relations not available from casual observations. Although marketing models are now widely accepted, the quality of the marketing decisions is critically dependent upon the quality of the models on which those decisions are based. In this book, which is a revision and expansion of Naert and Leeflang's Building Implementable Marketing Models (1978), the authors discuss in detail the model-building process. They distinguish four parts in this process: specification, estimation, validation and use of models. Throughout the book, the authors provide examples and illustrations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
International Series in Quantitative Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792377726
Rok wydania:
2000
Numer serii:
000162827
Ilość stron:
645
Waga:
1.13 kg
Wymiary:
24.79 x 16.99 x 4.17
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction. -Classifying marketing models. -Benefits from using marketing modesl. -Specification. -Marketing dynamics. -Implementation criteria. -Specifying models. -Modeling competition. -Stochastic consumer behavior models. -Model specification issues. -Parameterization and validation. -Estimation and testing. -Time-series models. -Validation. -Use/implementation. -Bibliography. -Index. -Provisional TOC

Peter S.H. Leeflang (1946) is Professor of Marketing at the Department of Economics at the University of Groningen, The Netherlands, and member of the Royal Netherlands Academy of Arts and Sciences.

Dick R. Wittink (1945) is the General George Rogers Clark Professor of Management and Marketing at the Yale School of Management, USA, and Professor of Marketing and Marketing Research at the University of Groningen, The Netherlands

Michel Wedel (1957) is Professor of Marketing Research at the Department of Economics, University of Groningen, The Netherlands.

Philippe A. Naert (1945) is the Dean of TIAS Business School and Professor of Marketing, Tilburg University, The Netherlands.

Wittink, Dick R. Peter S.H. Leeflang (1946) is Professor of Marketi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia