• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory

ISBN-13: 9780367463335 / Angielski / Miękka / 2020 / 294 str.

Chris Winberg; Sioux McKenna; Kirstin Wilmot
Building Knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory Chris Winberg Sioux McKenna Kirstin Wilmot 9780367463335 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Knowledge in Higher Education: Enhancing Teaching and Learning with Legitimation Code Theory

ISBN-13: 9780367463335 / Angielski / Miękka / 2020 / 294 str.

Chris Winberg; Sioux McKenna; Kirstin Wilmot
cena 184,93
(netto: 176,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book illustrates how Legitimation Code Theory is helping to transform the field of Higher Education by bringing research together from across the disciplinary map and by enabling practical change in a rigorously theorised way.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Legitimation Code Theory
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367463335
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000869762
Ilość stron:
294
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures and Tables;  Notes on Contributors;  Chapter 1. ‘Nothing So Practical as Good Theory’: Legitimation Code Theory in Higher Education;  Part I: Student Learning Across the Disciplinary Map  Chapter 2. Demystifying Reflective Writing in Teacher Education with Semantic Gravity  Chapter 3. Making Waves in Teacher Education: Scaffolding Students’ Disciplinary Understandings by ‘Doing’ Analysis  Chapter 4. New Assessment Forms in Higher Education: A Study of Student Generated Digital Media Products in The Health Sciences  Chapter 5. Misalignments in Assessments: Using Semantics to Reveal Weaknesses  Chapter 6. Supporting the Academic Success of Students Through Making Knowledge-Building Visible  Chapter 7. (Un)Critical Reflection: Uncovering Disciplinary Values in Social Work and Business Reflective Writing Assignments  Chapter 8. Learning How to Theorize in Doctoral Writing: A Tool for Teaching and Learning;  Part II: Professional Learning in Higher Education  Chapter 9. Changing Curriculum and Teaching Practice: A Practical Theory for Academic Staff Development  Chapter 10. A Semantics Analysis of First Year Physics Teaching: Developing Students’ Use of Representations in Problem-Solving  Chapter 11. From Principle to Practice: Enabling Theory-Practice Bridging in Engineering Education  Chapter 12. Building the Knowledge Base of Blended Learning: Implications for Educational Technology and Academic Development  Chapter 13. Legitimate Participation in Program Renewal: The Role of Academic Development Units  Chapter 14. Decolonizing the Science Curriculum: When Good Intentions are Not Enough  Chapter 15. The Role of Assessment in Preparing Academic Developers for Professional Practice  Chapter 16. Academic Development: Autonomy Pathways Towards Gaining Legitimacy



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia