• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Customer-Brand Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Customer-Brand Relationships

ISBN-13: 9780765617996 / Angielski / Miękka / 2009 / 480 str.

Professor Don E. Schultz; Beth E. Barnes; Marian Azzaro
Building Customer-Brand Relationships Schultz, Don E. 9780765617996 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Customer-Brand Relationships

ISBN-13: 9780765617996 / Angielski / Miękka / 2009 / 480 str.

Professor Don E. Schultz; Beth E. Barnes; Marian Azzaro
cena 302,37 zł
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Almost every advertising, promotion, or marketing communications textbook is based on an inside-out approach, focusing on what the marketer wants to communicate to customers and prospects. This text takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together. Rather than the marketer trying to 'sell', the role of the marketer is to help customer buy. To do that, a customer view is vital and customer insight is essential. Customer insights allow the marketer to understand which audiences are important for a product, what delivery forms are appropriate, and what type of content is beneficial. "Building Customer-Brand Relationships" is themed around the four key elements marketing communicators use in developing programs - audiences, brands, delivery, and content - but provides an innovative approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications (advertising, sales promotion, direct marketing, and PR) with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, social networks, and more. Its 'customer-centric' media planning approach covers media decision before dealing with creative development, and emphasizes measurement and accountability. The text's concepts have been used successfully around the world, and can be adapted and adjusted to any type of product or service.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Makroekonomia
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765617996
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
480
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
25.15 x 17.78 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

An expanded and updated edition of Woronoff's 1986 study of Asia's emerging economic giants, this book looks back at what has happened in the intervening years, especially as regards the "discovery" of this phenomenon in the Western media and the overreactive hype that has accompanied it. As the author puts it: "My purpose is to show how these countries, which hitherto has been quite unremarkable, began to develop vigorously. What policies and strategies they used. What they did right and, even more importantly, what they did wrong."

Don E. Schultz, Beth E. Barnes, Heidi F. Schultz, Marian Azzaro

Schultz, Don E., Professor Don E. Schultz is Professor Emeritus of Integrated... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia