• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

ISBN-13: 9780333639078 / Angielski / Twarda / 1996 / 431 str.

Stewart Pearson
Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships Pearson, Stewart 9780333639078 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

ISBN-13: 9780333639078 / Angielski / Twarda / 1996 / 431 str.

Stewart Pearson
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

New competition, technology and economics have changed the behaviour of markets and the practice of marketing. Customers are more discerning, and demand more quality, service and choice. Established brands are under threat. New brands are tougher than ever to build. How to create business value by sustaining existing brands and building new brands is the priority of our major business leaders, the managers to whom they entrust their brands and the students who are the brand stewards of the future. In this book Stewart Pearson explains how to build your brands directly: by investing in the loyalty of your customers and explains the commercial realities behind today's marketing headlines.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333639078
Rok wydania:
1996
Wydanie:
1996
Numer serii:
000494561
Ilość stron:
431
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Acknowledgements - List of Figures - A Time for Change - Successful Business Models - Marketing Strategy for Brands and Customers - Creating Value from Brands and Customers - From Image to Interactive Advertising - From Sales to Relationship-building Promotion - From Brand Loyalty to Customer Loyalty - From Mass to Data-driven Marketing - Creating Interactive Mail - Understanding Customer Behaviour - Controlling Marketing Investments - Building Consumer Brands Directly - Building Financial Brands Directly - Building Business Brands Directly - Building Retail Brands Directly - Action Plan One: Developing a Marketing Organisation - Action Plan Two: Developing a Customer Information System - Action Plan Three: Opening a Direct Channel - Action Plan Four: Building a Relationship/Loyalty System

Pearson, Stewart Stewart Pearson is a statistician and economist. H... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia