• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance

ISBN-13: 9780749481568 / Angielski / Miękka / 2018 / 296 str.

Darren Coleman
Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance Coleman, Darren 9780749481568 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance

ISBN-13: 9780749481568 / Angielski / Miękka / 2018 / 296 str.

Darren Coleman
cena 153,67
(netto: 146,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 143,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Retaining brand relevance is fundamental to organizational success, and is an increasing challenge that high-level marketing professionals now face. In the past, many have responded with product or price-based competition, yet this can only propel a brand so far when it comes to retaining long-term relevance. Research shows that consumers are driven by emotion, and positive brand experiences have the power to drive engagement while simultaneously offering an infinite number of options for competitive differentiation. All these aspects combine to drive brand performance. Building Brand Experiences enables managers and executives to realise this, and therefore create tailored and relevant brand experiences that will appeal to consumers. Practically structured around The Brand Experience Blueprint, Building Brand Experiences provides a step-by-step guide to the process of building effective brand experiences based on tried-and-tested tools, templates and informed research. Combining expert insight and real-world examples in an anecdotal and digestible way, Building Brand Experiences is the essential guide to crafting relevant brand experiences that consumers will love, to improve engagement and drive results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749481568
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
296
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"Absolutely the best guide to successfully managing brand experience." Barbara Meneghini, Head of Corporate Customer Relationship Management at TOD'S Group

    • Chapter - 01: Introduction to retaining relevance through brand experiences;
    • Chapter - 02: The Brand Experience Blueprint: A practical management tool;
  • Section - ONE: Brand Experience Environment;
    • Chapter - 03: Understanding your stakeholders;
    • Chapter - 04: Fine-tuning your perspective;
    • Chapter - 05: Considering the mechanics of delivery;
    • Chapter - 06: Adopting a data-driven approach;
    • Chapter - 07: Summary: Brand Experience Environment;
  • Section - TWO: Brand Experience Essentials;
    • Chapter - 08: Brand values;
    • Chapter - 09: Brand essence;
    • Chapter - 10: Brand promise;
    • Chapter - 11: Brand positioning;
    • Chapter - 12: Brand personality;
    • Chapter - 13: Summary: Brand Experience Environment and Essentials;
  • Section - THREE: Brand Experience Enablers;
    • Chapter - 14: Behaviour;
    • Chapter - 15: Communications;
    • Chapter - 16: Design;
    • Chapter - 17: Summary: Brand Experience Environment, Essentials and Enablers;
  • Section - FOUR: Measuring Brand Experiences;
    • Chapter - 19: Adopting a holistic approach to measuring brand Experiences;
    • Chapter - 20: How to measure brand experiences scientifically;
    • Chapter - 21: Closing thoughts: Building brand experiences as a route to retaining brand relevance;

Dr. Darren Coleman has more than 20 years branding experience spanning projects in the UK, continental Europe, the Middle East, South East Asia and Japan. He has helped brands such as Maybank, PepsiCo, Dubai Properties Group, Orange, BUPA, Goldman Sachs, Roche Diagnostics and Nikon. He has also advised the British and Lithuanian governments on brand related issues. Darren is the Managing Consultant at Wavelength Marketing and is frequently invited to speak at international brand marketing conferences.

Coleman, Darren Darren Coleman is the author of Before I Let Go an... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia