• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bringing Knowledge Back in: From Social Constructivism to Social Realism in the Sociology of Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Bringing Knowledge Back in: From Social Constructivism to Social Realism in the Sociology of Education

ISBN-13: 9780415321211 / Angielski / Miękka / 2007 / 254 str.

Michael Young
Bringing Knowledge Back in: From Social Constructivism to Social Realism in the Sociology of Education Young, Michael 9780415321211  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Bringing Knowledge Back in: From Social Constructivism to Social Realism in the Sociology of Education

ISBN-13: 9780415321211 / Angielski / Miękka / 2007 / 254 str.

Michael Young
cena 243,34
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 241,34
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What knowledge will citizens need in the future? In this text, the author argues that policy emphasis on lifelong learning should shift from questions of access and participation to questions of knowledge and pedagogy.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Social Science > Popular Culture
Education > Adult & Continuing Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415321211
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
254
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
23.27 x 16.21 x 1.63
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'Bringing Knowledge Back In provides a much-needed challenge to the pessimism of the postmodernists, to the relativism of the constructivists, and to those critical theorists who regard emancipation as but a consequence of having been exposed to emancipatory critiques...[Young] makes a very compelling case for social realism, and brings together in a most original manner a range of important epistemological and sociological perspectives, and the book relates them to a commendably wide range of current policy and practice.' - British Journal of Sociology of Education

Forward - Professor Hugh Lauder, University of Bath Introduction  Part 1 - Theoretical Issues  1. Rescuing the Sociology of Education from the Extremes of Voice Discourse  2. Knowledge and the Curriculum in the Sociology of Education  3. Durkheim, Vygotsky and the Curriculum of the Future  4. Structure and Activity in Durkheim’s and Vygotsky's Theories of Knowledge  5. Curriculum Studies and the Problem of Knowledge; Updating the Enlightenment?  6. Education, Knowledge and the Role of the State: The Nationalization of Educational Knowledge?  7. Rethinking the Relationship Between Sociology and Educational Policy Part 2 - Applied Studies  8. Contrasting Approaches to Qualifications and their Role in Educational Reform  9. Conceptualizing Vocational Knowledge  10. Professions, Professional Knowledge and the Question of Identity: An Analytical Framework  11. Academic/Vocational Divisions and the Problem of Knowledge in Post-Compulsory Education  12. Further Education and Training College Teachers in South Africa and the UK: A Knowledge-Based Profession of the Future?  13. Experience as Knowledge? Notes on the Recognition of Prior Learning  14. The Knowledge Question and the Future of South African Education Next Steps  15. Truth and Truthfulness in the Sociology of Educational Knowledge (With Johann Muller) Endword

Young, Michael



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia