• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bridging Disciplinary Perspectives of Country Image Reputation, Brand, and Identity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Bridging Disciplinary Perspectives of Country Image Reputation, Brand, and Identity

ISBN-13: 9781138281349 / Angielski / Twarda / 2018 / 320 str.

Diana Ingenhoff; Candace White; Alexander Buhmann
Bridging Disciplinary Perspectives of Country Image Reputation, Brand, and Identity Diana Ingenhoff Candace White Alexander Buhmann 9781138281349 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Bridging Disciplinary Perspectives of Country Image Reputation, Brand, and Identity

ISBN-13: 9781138281349 / Angielski / Twarda / 2018 / 320 str.

Diana Ingenhoff; Candace White; Alexander Buhmann
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

 Discussing how different scholarly perspectives can be applied to answer a broad range of related research questions, this volume aims to contribute to the emergence of a more theoretical, open, and interdisciplinary study of country image, reputation, brand, and identity.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138281349
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
320
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Charting the landscape in research on country image, reputation, brand, and identity: A trans-disciplinary overview Alexander Buhmann, Diana Ingenhoff, Candace White, Spiro Kiousis  2. Country, Product-Country, Country-of-origin, or Place Image? Perspectives on a Perplexing Theme: Place-Product Associations and Their Effects Nicolas Papadopoulos  3. The role of country images in international marketing: Country–of–origin effects Erik B. Nes  4. Nation Branding, Product Country Images, and Country Rankings William Newburry and Mohan Song  5. Evaluation of nation brand indexes Henrik Merkelsen and Rasmus Kjærgaard Rasmussen  6. National Identity and Collective Memory: A Social Psychological Perspective Pierre Bouchat and Bernard Rimé  7. Mediating’ national anxieties via stereotyping the French ‘threatening Other’: Analysis of the 2011 Rugby World Cup in New Zealand media coverage Fabrice Desmarais and Toni Bruce  8. National stereotypes in Central Europe: Their accuracy, convergence and mirroring Martina Hřebíčková and Sylvie Graf  9. The Global Construction of National Reputation Tobias Werron  10. World Opinion, Country Identity, and Country Images: Some Reflections Frank Louis Rusciano  11. Mediated Public Diplomacy as a Function of Government Strategic Issue Management Tianduo Zhang and Guy J. Golan  12. Country Image in Public Diplomacy: From Messages to Relationships Di Wu and Jian Wang  13. Media influence on the public’s perceptions of countries: Agenda setting and international news Wayne Wanta  14. Talking at Audiences: Networking and Networks in Country Images Efe Sevin  15. Analyzing Value Drivers and Effects of 4D-Country Images on Stakeholders’ Behavior Across Three Different Cultures Diana Ingenhoff, Tianduo Zhang, Alexander Buhmann, Candace White, and Spiro Kiousis  Epilogue: Bridging disciplinary perspectives about country image, reputation, brand and identity Candace White, Spiro Kiousis, Alexander Buhmann, Diana Ingenhoff



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia