• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology

ISBN-13: 9781138883208 / Angielski / Miękka / 2015 / 288 str.

Lisa Son; Andre Vandierendonck
Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology Lisa Son Andre Vandierendonck 9781138883208 Psychology Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Bridging Cognitive Science and Education: Learning, Memory and Metacognition: A Special Issue of the European Journal of Cognitive Psychology

ISBN-13: 9781138883208 / Angielski / Miękka / 2015 / 288 str.

Lisa Son; Andre Vandierendonck
cena 164,78
(netto: 156,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 89,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The fields of cognitive science and education have worked hard to discover effective principles of learning with the goal of improving educational achievement. And although each has made significant advances, there has been, until today, a gap between the two disciplines. This special issue brings together researchers aiming to bridge laboratory data with real world learning practices, each providing recent and crucial information concerning the improvement of learning. The readings will allow both researchers and educators to understand strategies that would most benefit students by improving learning as well as the ability of learning to learn - or what has been defined as metacognition.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Science > Cognitive Science
Wydawca:
Psychology Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138883208
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
288
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.57
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

L. Son, Editorial: A Metacognition Bridge. McDaniel, Anderson, Derbish, Morisette, Testing the Testing Effect in the Classroom. Butler, Roediger, Testing Improves Long-term Retention in a Simulated Classroom Setting. Kang, McDermott, Roediger, Test Format and Corrective Feedback Modify the Effect of Testing on Long-term Retention. Rawson, Dunlosky, Improving Students’ Self-evaluation of Learning for Key Concepts in Textbook Materials.  Carroll, Campbell-Ratcliffe, Murnane, Perfect, Retrieval-induced Forgetting in Educational Contexts: Monitoring, Expertise, Text Integration, and Test Format. Ballesteros, Reales, Garcia, The Effects of Selective Attention on Perceptual Priming and Explicit Recognition in Children with Attention Deficit and Normal Children. Meneghetti, De Beni, Cornoldi, Strategic Knowledge and Consistency in Students with Good and Poor Study Skills. Miesner, Maki, The Role of Test Anxiety on Absolute and Relative Metacomprehension Accuracy. De Bruin, Rikers, Schmidt, Improving Metacomprehension Accuracy and Self-regulation in Cognitive Skill Acquisition: The Effect of Learner Expertise. Kelemen, Winningham, Weaver, Repeated Testing Sessions and Scholastic Aptitude in College Students’ Metacognitive Accuracy. Higham, Arnold, How Many Questions Should I Answer? Using Bias Profiles to Estimate Optimal Bias and Maximum Score on Formula-scored Tests. Metcalfe, Kornell, Son, A Cognitive-science Based Program to Enhance Study Efficacy in a High and Low-risk Setting.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia