• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brick & Mortar Shopping in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brick & Mortar Shopping in the 21st Century

ISBN-13: 9780805863642 / Angielski / Miękka / 2007 / 332 str.

Tina M. Lowrey
Brick & Mortar Shopping in the 21st Century Tina M. Lowrey 9780805863642 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brick & Mortar Shopping in the 21st Century

ISBN-13: 9780805863642 / Angielski / Miękka / 2007 / 332 str.

Tina M. Lowrey
cena 302,37 zł
(netto: 287,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores how traditional retailing operates in the new competitive environment of a combined e-tailing and brick and mortar marketplace. In drawing together the cutting-edge research of a global group of experts in the field of consumer behavior, this volume addresses questions such as: which psychological theories can provide insights into why so many consumers still flock to traditional shopping environments? What situational factors promote or inhibit 'physical' shopping? Which methodologies best capture moderators and mediators of various shopping behaviors? This volume advances the field of consumer psychology by covering the e-tail vs. traditional retail discussion from a 21st Century perspective. Topics include:

  • experiential retail
  • mood and cognition effects during shopping
  • new findings relevant to retail strategy
  • methodological innovations for studying shopping
  • social identity variables that impact shopping
  • third party influences on shopping decisions
  • synergies between brick and mortar retailers and their electronic counterparts.
This volume will be of interest to both marketing professionals and graduate students in the areas of advertising, retailing, consumer behavior, marketing communications and psychology.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805863642
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000033134
Ilość stron:
332
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.68 x 15.44 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

“This book offers a novel and thought-provoking perspective regarding how consumer behavior theories and research can inform consumer shopping behavior and retailing strategies…”
—University of Wisconsin, Milwaukee

T.M. Lowrey, Preface: Brick & Mortar Shopping in the 21st Century: An Overview.Part1.Mood and Cognition Effects on Shopping Behavior. R. Kozinets, Brands in Space: New Thinking About Experiential Retail. K.-Y. Wang, L.A. Peracchio, D. Luna, The Role of Thin Slice Judgments in Retail Environments. D. Allan,Music Effects on Shopping Behavior: A Review of Experimental Evidence.M.K. Hogg,E. Penz,Online vs. Offline Purchasing Strategies: A Preliminary Investigation and Conceptualization of Approach-Avoidance Conflicts in Shopping Behavior.Part2. New Findings in Retailing Strategy. S. Crader,J.L. Zaichkowsky, The Art of Marketing.R.L. Benedkctus, III, M.K. Brady, P.R. Darke,C.M. Voorhees, Building Trust in Multi-Channel Firms: The Interacting Effects of Physical Presence, Brand Familiarity, and Consensus Information.N.U. Saqib, R.V. Manchanda, Brand Evaluations of Co-Branded Products: The Brand Licensing Effect. Part3. The Influence of Social Identity Variables on Shopping Behavior. L. Tuncay,C.C. Otnes, Exploring the Link Between Masculinity and Consumption.J.D. Williams, M.O. Lwin, A.-M.G. Hakstian,V.A.R. Gooding,Developing a Power-Responsibility Equilibrium Model to Assess “Brick & Mortar” Retail Discrimination: Balancing Consumer, Corporate, and Government Interests.J.A. Ruth, The Shopping Environment as Crossroads of Society: Insights FromRetail Experiences in Apartheid and Post-Apartheid South Africa.Part4. Methodological Innovations for Studying Shopping Behavior. O.B. Büttner,G. Silberer, Assessing In-Store Consumer Cognition: The Validity and Prognostic Value of Video-Cued Thought Protocols.D. Paulson, Cartoon Sequence Stimuli: Addressing the Mystery of Consumer Decision-Making and Rationale.G. Silberer, Behavior at the POS - Classical and Newer Methods of Recording It.

Tina Lowrey

Lowrey, Tina M. Tina M. Lowrey (Ph.D., University of Illinois) is ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia