• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brands and Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brands and Branding

ISBN-13: 9781032507989 / Twarda / 2023 / 300 str.

USA) University at Albany (SUNY) Suraj (School of Business
Brands and Branding Suraj (School of Business, University at Albany (SUNY), USA) Commuri 9781032507989 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brands and Branding

ISBN-13: 9781032507989 / Twarda / 2023 / 300 str.

USA) University at Albany (SUNY) Suraj (School of Business
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The book presents a practical perspective on building brands through social media and using artificial intelligence technologies. Readers will get a clear introductory understanding about the role of consumer behavior and research methods that every brand manager must be familiar with.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032507989
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
300
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction 1. Brands and Branding 2. Consumer Behavior and Brand Building 3. Designing Brand Identity & Crafting Brand Personality 4. Brand Positioning 5. Integrated Brand Experience: Design and Communication 6. Branding on Social Media 7. Managing Brands over Lifecycle 8. Consumer-Brand Relationships: Building Brand Loyalty 9. Brand Architecture and Portfolio Strategy 10. Brand Equity and Valuation. Conclusion

Ashita Aggarwal is a professor of marketing at S.P. Jain Institute of Management & Research (SPJIMR) in Mumbai, India. She has been a brand fanatic her entire adult life, and there is nothing she’d rather do than work with or study brands. She teaches the Strategic Brand Management course at SPJIMR across full-time and executive programs. She trains branding professionals and consults with organizations spanning multiple sectors. She has published numerous award-winning case studies with Ivey and Emerald Publishing, which are adopted worldwide in marketing courses. She is an avid traveler, always making time to take in the shopping aisles along with the sights around the world.

Suraj Commuri is a professor of marketing, Senior Associate Dean, and the Academic Director of the Center for Responsible Enterprise at the School of Business, University at Albany, State University of New York in Albany, New York. He has been a lifelong marketer and has worked in marketing in Asia, Europe, and the US. His research articles have appeared in leading journals such as the Journal of Marketing, Journal of Consumer Research, European Journal of Marketing, and Journal of Macromarketing. He loves aviation and photography, which makes aerial photography his passion.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia