• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brands: Interdisciplinary Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brands: Interdisciplinary Perspectives

ISBN-13: 9780367870171 / Angielski / Miękka / 2019 / 390 str.

Jonathan E. Schroeder
Brands: Interdisciplinary Perspectives Jonathan E. Schroeder 9780367870171 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brands: Interdisciplinary Perspectives

ISBN-13: 9780367870171 / Angielski / Miękka / 2019 / 390 str.

Jonathan E. Schroeder
cena 205,23 zł
(netto: 195,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Jonathan Schroeder brings together a curated selection of papers on brands and branding, originally published in the interdisciplinary journal Consumption Markets and Culture. Organised into four perspectives - cultural, corporate, consumer, and critical – each section contextualised by a new introduction from leading brand scholars. This

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367870171
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
390
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Miękka

Introduction  Part I : Cultural Perspectives  2. Brand Culture and Branded Workers: Service work and aesthetic labour in fashion retail  3. Packaging as Vehicle for Mythologizing the Brand  4. Just doing it: A visual ethnographic study of spectacular consumption behavior at Nike Town  5. Commentary: The cultural approach to branding  Part II: Corporate Perspectives  6. Transnational Organization and Symbolic Production: Creating and managing a global brand  7. Retail Stores as Brands: Performances, theatre and space  8. Learning to say g'day to the World: The development of Australia's marketable image in the 1980s  9. The Technology of Branding  Part III: Consumer Perspectives  10. Consumer–Brand Assemblages in Advertising: An analysis of skin, identity, and tattoos in ads  11. Consumer Multiculturation: Consequences of multi-cultural identification for brand knowledge  12. The Role of Commodified Celebrities in Children’s Moral Development: The case of David Beckham  13. Limits of the McDonaldization Thesis: eBayization and ascendant trends in post- industrial consumer culture  14. Commentary: The consumer perspective in branding  Part IV: Critical Perspectives  15. Aesthetics Awry: The Painter of Light™ and the commodification of artistic values  16. Consuming the "World": Reflexivity, aesthetics, and authenticity at Disney World’s EPCOT Center  17. Consuming Caffeine: The discourse of Starbucks and coffee  18. A Compr(om)ising Commodities in Consumer Culture: Fetishism, aesthetics and authenticity

Jonathan Schroeder is the William A. Kern Professor of Communications at Rochester Institute of Technology in New York. He is the author of Visual Consumption (2002), co-author of From Chinese Brand Culture to Global Brands (2013), editor of Conversations on Consumption (2013), and co-editor of Brand Culture (2006), the Routledge Companion to Visual Organization (2014), as well as a special issue on "Being Branded" for the Scandinavian Journal of Management (June 2013). He is editor in chief of the interdisciplinary journal Consumption Markets & Culture. He has held visiting appointments at Wesleyan University, Göteborg University Sweden, University of Auckland, New Zealand, Bocconi University in Milan, Indian School of Business, Hyderabad, and the Shanghai International Business and Economics University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia