• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brands

ISBN-13: 9780415279987 / Angielski / Miękka / 2003 / 160 str.

Marcel Danesi
Brands Marcel Danesi 9780415279987 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brands

ISBN-13: 9780415279987 / Angielski / Miękka / 2003 / 160 str.

Marcel Danesi
cena 184,93
(netto: 176,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 181,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Deals with brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in consumer culture. This work introduces: the origins of brands; naming and brand image; how semiotic theory can be used to analyze brand image; brands and consumer culture; advertising campaigns; and the anti-brand movement.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Introductions to Media and Communications
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415279987
Rok wydania:
2003
Numer serii:
000279953
Ilość stron:
160
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.56 x 14.71 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface.  Part 1: From Product to Brand  1. Advertising and Brands  2. Naming Products  3. Brands as Mental Constructs  4.  Signification Systems  Part 2: Brand Image  1. The Connotative Index  2. Brand Naming Strategies  3. Logos  4. Product Design  Part 3: Brand Textuality  1. Textuality  2. Language Devices  3. Visual Devices  4. Metatextuality  Part 4: Branding  1. Branding Strategies  2. Word Association Games  3. Ad Campaigns  4. Poetic Logic  Part 5: Brand Globalization  1. Global Brands  2. Cooption  3. Culture Jamming  Concluding Remarks.  Further Reading.  Websites. Cited Works

Marcel Danesi is the author of many books on semiotic topics. He is Professor of Semiotics and Linguistics at the University of Toronto and Director of the Program in Semiotics and Communication Theory. Danesi has also been cross-appointed as a professor of education, having established a continuing studies mathematics program for students with difficulties in this subject.

Danesi, Marcel MARCEL DANESI is a professor in the Department of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia