• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding the Nation, the Place, the Product » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding the Nation, the Place, the Product

ISBN-13: 9781138228184 / Angielski / Twarda / 2017 / 166 str.

Ulrich Ermann; Klaus-Jurgen Hermanik
Branding the Nation, the Place, the Product Ulrich Ermann Klaus-Jurgen Hermanik 9781138228184 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding the Nation, the Place, the Product

ISBN-13: 9781138228184 / Angielski / Twarda / 2017 / 166 str.

Ulrich Ermann; Klaus-Jurgen Hermanik
cena 708,73 zł
(netto: 674,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores contemporary practices of brand management through the multiple levels of nation, place and product. It adopts an interdisciplinary approach and draws on international case studies to examine recent phenomena in branding and to demonstrate how nation branding, place branding and product branding are substantially interwoven. It focuses on rethinking branding as a process that works through the assemblage and blurring of a multiplicity of scales, and through a variety of ‘objects’ that are differently communicated, intertwined and commodified through branding. This innovative book will be of interest to geography, sociology, cultural studies and business studies.

Kategorie:
Nauka, Geografia
Kategorie BISAC:
Science > Earth Sciences - Geography
Social Science > Human Geography
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Human Geography
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138228184
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000238017
Ilość stron:
166
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction Ulrich Ermann and Klaus-J Hermanik  2. Origination: the geographies of brands and branding Andy Pike 3. The State Branding of US Postage Stamps for State Commemorative Years: From Heritage, Iconography and Place to Placelessness Stanley D. Brunn  4. Ghostly cities: some notes on urban branding and the imagining of places Alberto Vanolo 5. Becoming Eataly: the magic of the mall & the magic of the brand Annalisa Colombino  6. The on-screen branding and rebranding of identity politics in Cyprus Costas Constandinides  7. Tango Argentino as a nation brand Rita Rieger  8. Tourism, Nation-Branding and the Commercial Hegemony of Nation-building in the post-Yugoslav states Florian Bieber  9. Promoting the nation in Austria and Switzerland: A pre-history of nation branding Oliver Kühschelm 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia