• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding the Nation, the Place, the Product » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding the Nation, the Place, the Product

ISBN-13: 9780367884871 / Angielski / Miękka / 2019 / 166 str.

Ulrich Ermann; Klaus-Jurgen Hermanik
Branding the Nation, the Place, the Product Ulrich Ermann Klaus-Jurgen Hermanik 9780367884871 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding the Nation, the Place, the Product

ISBN-13: 9780367884871 / Angielski / Miękka / 2019 / 166 str.

Ulrich Ermann; Klaus-Jurgen Hermanik
cena 214,58 zł
(netto: 204,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores contemporary practices of brand management through the multiple levels of nation, place and product. It adopts an interdisciplinary approach and draws on international case studies to examine recent phenomena in branding and to demonstrate how nation branding, place branding and product branding are substantially interwoven. I

Kategorie:
Nauka, Geografia
Kategorie BISAC:
Science > Earth Sciences - Geography
Social Science > Human Geography
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Human Geography
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367884871
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000238017
Ilość stron:
166
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.37 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction Ulrich Ermann and Klaus-J Hermanik  2. Origination: the geographies of brands and branding Andy Pike 3. The State Branding of US Postage Stamps for State Commemorative Years: From Heritage, Iconography and Place to Placelessness Stanley D. Brunn  4. Ghostly cities: some notes on urban branding and the imagining of places Alberto Vanolo 5. Becoming Eataly: the magic of the mall & the magic of the brand Annalisa Colombino  6. The on-screen branding and rebranding of identity politics in Cyprus Costas Constandinides  7. Tango Argentino as a nation brand Rita Rieger  8. Tourism, Nation-Branding and the Commercial Hegemony of Nation-building in the post-Yugoslav states Florian Bieber  9. Promoting the nation in Austria and Switzerland: A pre-history of nation branding Oliver Kühschelm 

Ulrich Ermann is a professor in human geography at the University of Graz. His research interests lie at the intersection between economic and cultural geography, exploring geographies of consumption and production, and commodities and brands. He conducted research on local food in Germany and Austria and fashion brands in Bulgaria.



Klaus-Jürgen Hermanik, Priv.-Doz. Mag. PhD, University of Graz, is an associate senior researcher at the Centre for Southeast European Studies and at the Institute of History. In the larger frame of cultural studies, his research and teaching focus on identity-management, minorities, nation branding, and memory studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia