• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa: Innovative Approaches » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa: Innovative Approaches

ISBN-13: 9780367777531 / Angielski / Miękka / 2021 / 152 str.

Charles Blankson; Stanley Coffie
Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa: Innovative Approaches Charles Blankson Stanley Coffie 9780367777531 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding and Positioning in Base of the Pyramid Markets in Africa: Innovative Approaches

ISBN-13: 9780367777531 / Angielski / Miękka / 2021 / 152 str.

Charles Blankson; Stanley Coffie
cena 214,14
(netto: 203,94 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

 This book provides a practical overview of country branding and positioning activities in Africa, based on a broad definition of base of the pyramid (BoP) marketing which includes both goods and services, as well as business to business marketing, corporate branding, and country branding.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367777531
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
152
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

1. Introduction  2. Positioning strategies for branding services in BoPM. 3: Marketing mix strategies for service brands in BoPM in Africa.  4. Positioning strategies and positioning activities of upscale retailers in BoPM in Africa. 5. Social networks and relationships for positioning micro and small businesses in Africa.  6. Branding nation states – South Africa and Ghana  7. Corporate reputation, brand crisis, and customer loyalty in BoPM and developed economies.  8: Conclusion.



Dr Charles Blankson (Ph.D. Kingston University, UK) is Professor of Marketing



in the Department of Marketing, Logistics and Operations Management, G. Brint



Ryan College of Business, University of North Texas, Denton, Texas, United



States. Dr. Blankson’s research interests include marketing strategy – positioning



and brand management, advertising, industrial marketing, micro and small



business marketing, and international/multicultural marketing. He co-edited



The Routledge Companion to Contemporary Brand Management . Dr. Blankson is a



visiting professor of marketing at the University of Ghana Business School and



the Ghana Institute of Management and Public Administration (GIMPA).



Dr Stanley Coffie is Senior Lecturer in Marketing at the Ghana Institute



of Management and Public Administration (GIMPA). Dr Coffi e previously



lectured at Birkbeck College, University of London where he obtained his Ph.D.



His research interests include marketing strategy in emerging and developing



economies, strategic positioning, and the relationship between positioning



and branding, as well as services marketing. His recent publications include a



contribution to The Routledge Companion to Contemporary Brand Management .



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia