• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding Strategies after Mergers & Acquisitions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding Strategies after Mergers & Acquisitions

ISBN-13: 9783659633751 / Angielski / Miękka / 2014 / 116 str.

Calvo Fernández Laura
Branding Strategies after Mergers & Acquisitions Calvo Fernández Laura 9783659633751 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding Strategies after Mergers & Acquisitions

ISBN-13: 9783659633751 / Angielski / Miękka / 2014 / 116 str.

Calvo Fernández Laura
cena 147,50 zł
(netto: 140,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 147,50 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The last few decades have been characterized by high levels in merger and acquisition activity, and this trend continues to be a very popular form of corporate and profitable growth. In the current context of globalization, the process becomes more complex when entering new markets. Capturing the intangible value in the merger, and growing that value through integration, it is a complex and poorly understood challenge. As a consequence of the increasing foreign economic activity, companies need to pay more attention in the creation of a strong brand that may compete internationally. This book examines the alternatives that companies have in branding strategies after mergers and acquisitions and its subsequent economic and financial consequences. Concretely, a qualitative study is performed to analyze the main advantages and disadvantages of each brand strategy through a multiple case study of four leading companies within the energy sector in the Nordic countries. In addition, a descriptive and exploratory research is carried out in order to suggest the more appropriate brand strategy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659633751
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
116
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Laura was born on 9 January 1986 in Málaga, Spain. After completing a Bachelor in Business Administration in the University of Málaga, and a Bachelor in Business and Economics in the University of Skövde, she began her postgraduate studies in the University West of Trollhättan, where she specialized her career in the field of International Business



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia