• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding Only Works on Cattle: The New Way to Get Known (and Drive your Competitors Crazy) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding Only Works on Cattle: The New Way to Get Known (and Drive your Competitors Crazy)

ISBN-13: 9781119206491 / Angielski / Other digital carrier / 2020 / 272 str.

Jonathan Salem Baskin
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding Only Works on Cattle: The New Way to Get Known (and Drive your Competitors Crazy)

ISBN-13: 9781119206491 / Angielski / Other digital carrier / 2020 / 272 str.

Jonathan Salem Baskin
cena 107,11
(netto: 102,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 106,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Most people don't know it yet, but branding is dead.
Sure, we need to know about the stuff we want to buy, but the billions of dollars spent on logos, sponsorships, and jingles have little, if anything, to do with actual consumer behavior.
As branding guru Jonathan Baskin reveals, modern consumers are harder to find, more difficult to convince, and near-impossible to retain. They make decisions based on experience - so what matters isn't how creative, cool, or memorable the advertising is, but how companies can directly target consumer behavior.
Pretty pictures and funny taglines should be an after-thought: brands must targetwhat consumers actually do. How companies affect behavior - whether via marketing communications, distribution strategies, or customer service - is how branding is being reborn. This book will be the essential guide to understanding and thriving on this new branding dynamic.

Most people don t know it yet, but branding is dead. Of course, we need to know about the things we want to buy, but the billions of pounds spent on logos, sponsorships, and jingles have little if anything to do with consumer behaviour.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781119206491
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
272
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Other digital carrier
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"...provides an interesting read" (Brandchannel.com, February 16th 2009)

"His observations generally are excellent, and his chapters on search, social media and the Internet in general are near brilliant." (BNET.com, March 24th 2009)

"...a lively, chatty easy–to–read book...It′s well worth a look" (Research Magazine, April 2009)

"Baskin′s book certainly has something valid to say...worth picking up...I would also recommend it for branding specialists" (TheBookBag.com, April 16th 2009)

"Baskin′s thesis is compelling...worthy and brave...Baskin has at least started a debate." (Economist.com, August 7th 2009)

Introduction: Challenging Ptolemy′s Imagination 1

1. Your Branding Is Useless 10

2. Traces in a Cloud Chamber 33

3. The New Nike 56

4. The Rise of the Anti–Brand 79

5. The Myth of the Consumer/Producer 104

6. The Outsourcing of Consent 127

7. Games as Purpose, Not Distraction 151

8. It Takes a Company 172

9. The Buzz in Buzz Marketing 195

10. The Emperor′s New Clothes 219

Notes 243

Bibliography 249

Index 253

Jonathan Salem Baskin runs a global branding consultancy and has worked for many of the world′s top brands over his twenty–six–year career. Jonathan speaks extensively on delivering branding with more than images and words, and writes the slightly contentious brand marketing blog, Dim Bulb (dimbulb.typepad.com).

"The anti–Hidden Persuaders. Clearly, Mr. Baskin s onto something, and it s something big and important, probably most easily defined as the need for the marketing world to stop hiding behind fluffy notions of brand and start showing what it can do in more tangible terms. This is thought–provoking stuff and better than the other tracts I ve read that riff on marketing s flaws."
JONAH BLOOM, EDITOR, ADVERTISING AGE



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia