• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding Masculinity: Tracing the Cultural Foundations of Brand Meaning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding Masculinity: Tracing the Cultural Foundations of Brand Meaning

ISBN-13: 9781138933392 / Angielski / Twarda / 2016 / 96 str.

Elizabeth Hirschman
Branding Masculinity: Tracing the Cultural Foundations of Brand Meaning Elizabeth Hirschman 9781138933392 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding Masculinity: Tracing the Cultural Foundations of Brand Meaning

ISBN-13: 9781138933392 / Angielski / Twarda / 2016 / 96 str.

Elizabeth Hirschman
cena 301,76
(netto: 287,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Branding Masculinity examines two ideologies of masculinity - one typifying rural agricultural areas and the other found in urban, business settings. Comparisons are made between these two current forms of masculinity and both similarities and differences are identified. Six product categories compose the Constellation of Masculinity for both groups. Hirschman selects a masculine prototype brand from each category and presents a detailed analysis of the images, language and marketing actions used to create the brand's masculinity over time. Using her method, marketers for other brands will be equipped to enhance the masculine status of their brands, as well. Branding Masculinity proposes that masculine brands are made, not born. Masculinity is an enduring cultural ideal which can be attached to a variety of products and brands by the appropriate use of symbols, icons and images. Scholars from various disciplines within the fields of branding, marketing, public relations and corporate identity will see this book as vital in continuing the academic discourse in the field. It will serve as a respected reference resource for researchers, academics, students and policy makers, alike.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138933392
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
96
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
24.13 x 16.0 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Tables and Figures  Foreword  Preface  1. Tracing Masculinity  2. Men's Perceptions of Masculinity  3. What Women Want  4. Masculinity as a Vehicle  5. Weapons  6. Tools for Hand and Head  7. Alcohol and Tobacco  8. Masculine Grooming and Apparel  9. Retail Masculinity or the In-store Man Cave  Index

Elizabeth C. Hirschman is a Professor of Marketing at the University of Virginia’s College at Wise, USA. She is the author of over 250 scholarly publications in the fields of consumer behavior, marketing, advertising, semiotics, social psychology, psychology and anthropology. She is a Past President and Fellow of the Association for Consumer Research and has been named as one of the most cited persons in the field of business and economics by the Institute for Scientific Information.

Hirschman, Elizabeth Hirschman is a professor of marketing and a member... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia