• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe

ISBN-13: 9781433105319 / Miękka / 2010 / 232 str.

Gerald Sussman
Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe Gerald Sussman 9781433105319 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe

ISBN-13: 9781433105319 / Miękka / 2010 / 232 str.

Gerald Sussman
cena 205,92 zł
(netto: 196,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 204,32 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Branding Democracy: U.S. Regime Change in Post-Soviet Eastern Europe is a study of the uses of systemic propaganda in U.S. foreign policy. Moving beyond traditional understandings of propaganda, Branding Democracy analyzes the expanding and ubiquitous uses of domestic public persuasion under a neoliberal regime and an informational mode of development and its migration to the arena of foreign policy. A highly mobile and flexible corporate-dominated new informational economy is the foundation of intensified Western marketing and promotional culture across spatial and temporal divides, enabling transnational interests to integrate territories previously beyond their reach. U.S. -democracy promotion- and interventions in the Eastern European -color revolutions- in the early twenty-first century serve as studies of neoliberal state interests in action. Branding Democracy will be of interest to students of U.S. and European politics, political economy, foreign policy, political communication, American studies, and culture studies."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - General
Social Science > General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
ISBN-13:
9781433105319
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
232
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
22.1 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«Gerald Sussman's 'Branding Democracy' offers a crucial analysis of the ways in which citizens are under assault from an army trying to control our minds. With a sophisticated understanding of modern propaganda, Sussman looks at the way our government sells empire through 'democracy promotion'. If real democracy is to emerge in this world, we must take Sussman's analysis to heart.» (Robert Jensen, School of Journalism, University of Texas at Austin; Author of 'Writing Dissent: Taking Radical Ideas from the Margins to the Mainstream' (Peter Lang, 2002))

The Author: Gerald Sussman is Professor of Urban Studies and Communications at Portland State University, where he teaches graduate courses in political economy, development, urban studies, and media and information technology studies. He is the author or editor of four previous books, the latest being Global Electioneering: Campaign Consulting, Communications, and Corporate Financing. He is currently at work on a new edited volume, The Propaganda Society, which rethinks the meaning and reach of propaganda within an intensified promotional culture. Professor Sussman serves on a number of academic journal editorial boards as well as the community advisory board of Portland, Oregon's public broadcasting station, KOPB.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia