• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Personality as an Image Conveyor » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Personality as an Image Conveyor

ISBN-13: 9783838360768 / Angielski / Miękka / 2010 / 96 str.

Riina Koris
Brand Personality as an Image Conveyor Riina Koris 9783838360768 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Personality as an Image Conveyor

ISBN-13: 9783838360768 / Angielski / Miękka / 2010 / 96 str.

Riina Koris
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Organizations would like the underlying values of a business to occupy the minds and hearts of their customers, since, as Jack Trout puts it "the most successful companies (or brands) are those that "own a word" in the mind of the prospect." They underlying theory is that of Tverskys and Kahnemanns who claim that while making nontransparent choices - those, that the consequence of are unknown and have a large impact on our future life - people rely on their emotions. The author of this thesis assumes that the decision of hiring an employee constitutes a nontransparent choice for a top- or middle manager of an enterprise. The thesis also relies on the opinion that when customers think about or choose between different companies, they do not contemplate on the companies strategy. Instead, they often rely on their subconscious evaluations and attitudes to the company prior to making a choice. The author set out to identify the emotional image through identifying the brand personality and has done so using the modified brand personality construct, first developed and used by Jennifer Aaker in 1997."

Organizations would like the underlying values of a business to occupy the minds and hearts of their customers, since, as Jack Trout puts it "the most successful companies (or brands) are those that "own a word" in the mind of the prospect". They underlying theory is that of Tversky´s and Kahnemann´s who claim that while making nontransparent choices - those, that the consequence of are unknown and have a large impact on our future life - people rely on their emotions. The author of this thesis assumes that the decision of hiring an employee constitutes a nontransparent choice for a top- or middle manager of an enterprise. The thesis also relies on the opinion that when customers think about or choose between different companies, they do not contemplate on the companies´ strategy. Instead, they often rely on their subconscious evaluations and attitudes to the company prior to making a choice. The author set out to identify the emotional image through identifying the brand personality and has done so using the modified brand personality construct, first developed and used by Jennifer Aaker in 1997.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838360768
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
96
Waga:
0.15 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Riina Koris is a lecturer of marketing with Estonian Business School



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia