• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age

ISBN-13: 9780415354059 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

Paul Grainge
Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age Grainge, Paul 9780415354059  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age

ISBN-13: 9780415354059 / Angielski / Miękka / 2007 / 224 str.

Paul Grainge
cena 189,02
(netto: 180,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

From the growth in merchandising and product placement to the rise of the movie franchise, branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros., Brand Hollywood provides the first sustained examination of the will-to-brand in the contemporary movie business. Outlining changes in the marketing and media environment during the 1990s and 2000s, Paul Grainge explores how the logic of branding has propelled specific kinds of approach to the status and selling of film. Analyzing the practice of branding, the poetics of corporate logos, and the industrial politics surrounding the development of branded texts, properties and spaces - including franchises ranging from Looney Tunes to Lord of the Rings and Harry Potter to The Matrix - Grainge considers the relation of branding to the emergent principle of 'total entertainment'. Employing an interdisciplinary method drawn from film studies, cultural studies and advertising and media studies, Brand Hollywood demonstrates the complexities of selling entertainment in the global media moment, providing a fresh and engaging perspective on branding's significance for commercial film and the industrial culture from which it is produced.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Film - History & Criticism
Performing Arts > Business Aspects
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415354059
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
224
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.16 x 16.31 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Illustrations Acknowledgements Introduction: Entertainment Economies Part I: Brand Culture 1. The Cultural Economy of Branding 2. Media Branding and the Entertainment Complex Part II: Brand Logos 3. Studio Logos and the Aesthetics of Memory and Hype 4. Dolby and the Unheard History of Technical Trademarks Part III: Brand Spectacle 5. Licensing the Library: Of Archives and Animation 6. The Sustained Event: Branding Fantasies and the Corporate Blockbuster 7. ‘The World is Our Audience’: Branding Entertainment Space Conclusion: Total Entertainment Notes Bibliography Index

Paul Grainge is Associate Professor of Film Studies at the University of Nottingham. He is the author of Monochrome Memories: Nostalgia and Style in Retro America (2002), the editor of Memory and Popular Film (2003), and co-author of Film Histories: An Introduction and Reader (2007).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia